Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

728.nap

Reggel biztos korán mehetett apa dolgozni, mert mire felébredtünk, már nem volt itthon. Reggeli után sokat játszottunk itthon, és amikor lementünk sétálni, akkor megvártuk a Mamát és vele együtt sétáltunk tovább az ebédért. Ebéd után (főleg sütit ettem...) anya letett aludni, de megérkeztek a Krisztiék és ki akartam menni hozzájuk, és anya ki is vett az ágyból, de végül csak le kellett feküdni, és nagy nehezen mi gyerkőcök mindhárman aludtunk valamennyit. Ébredés után uzsonnáztunk és játszottunk egy keveset, de aztán kopogtak és jött a Zoli. Alighogy megjött a Zoli a Botiért és Annáért, kopogtak és apa is megérkezett értem. Még picit játszottam a Botival pohár-eldugdosóst, de aztán már ők is indultak haza és mi is. Ja, és képzeljétek, megtanított a Mama kifújni az orromat zsepibe! Apának is megmutattam és nagyon tetszett neki. Minket hazakísért a Mama a Somával, és otthon apával folytattam a játékot az órámmal és a poharakkal. A híradó előtt anya is hazaért. Előbb vacsorát kértem, tojást, mint anya, és utána mentem csak fürdeni, de fürdés után anyának már nem sikerült megmutatni az orrfújásos számomat...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515154996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása