Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

724.nap

játszom a gombokkalReggel épp indult apa, amikor keltem, de még adott két könyvet szerencsére olvasgatni amíg anya is elkészült. Reggeli után a gombokkal játszottunk több fajta játékot: rakosgattuk méret és szín szerint, meg felváltva, hogy kicsi-nagy-kicsi-nagy. Ez nagyon jól megy már! Zenét is hallgattunk, aztán lementünk sétálni és a Mamával együtt elmentünk az ebédért is és egész jó idő volt, úgyhogy a Somival együtt még sétáltunk, sőt, az oviba is bementünk és játszhattam ott is az udvaron. Miután visszaértünk a Mamához, a Kriszti és  Anna baba is megérkeztek, és mivel nagyon ügyesen mindent megettem,  ezért még nápolyit is kaptam utána. Szieszta után uzsonnáztam finomságokat (kakaós csigát például meg csokis pudingot és finom almát), és az Anna baba megnézte, hogy milyen szépeket építek a szobában az új összerakós játékokkal. Utána hazasétáltunk és apa már szerencsére otthon volt, úgyhogy vele játszottam gombosat és poharasat, de sajnos fürdeni nem vihettem a poharakat, mert tagnap kiöntöttem ugye a vizet és apa akkor megtiltotta, de ma megígértem neki, hogy nem csinálok többé ilyet, úgyhogy holnap már hozhatom őket, addig pedig a régi játékaimmal játszottam. Pancsolás után ügyesen megvacsoráztam és még csokit is kaptam utána jutalmul, aztán anya mesélt nekem lefekvéskor.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr105154992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása