Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

723.nap

két éves vagyok... mutatom: kettő!Ma reggel két könyvet adott apa, hogy nézegessem amíg anya fel nem kel. Reggeli után pedig színeztünk anyával a kifestőkönyvbe, aztán elmentünk anyával az SZTK-ba és én persze kiszöktem a babakocsiból és picit rohantam a folyosón, de sajnos sokat nem engedett anya, pedig szép nagy folyosók vannak ott! Innen a Mamához mentünk és ebéd után mentem aludni. Közben az Anna baba és a Kriszti is megjöttek, de a Kriszti és anya elmentek ruhákat vásárolgatni, úgyhogy a Mama adott uzsonnát. Alighogy megjöttek anyáék, apa is befutott és hozott mindenkinek finomságokat. Én is ettem pár szem krumplit, de amikor elkezdtem a Somának dobálni evés helyett, akkor apa elvette a kezem ügyéből... Kicsit később hazamentünk, de otthon három rosszaságot csináltam: először amikor anyával kifestőztünk, akkor eltéptem az egyik lapot és rárajzoltam a csempére, másodszor a kádból kiöntöttem egy teli pohár vizet és csurom víz lett a fürdőszoba, harmadszor pedig egy tál gombot bepiszkáltam az ágy alá, úgyhogy mentem büntibe. Még szerencse, hogy azért a vacsora idejére kivett apa az ágyból és adott finom szalámis kenyeret, és olyan finom karikákat tejjel, mint amit anya szokott enni... De utána nem játszhattam (pláne a poharakkal - ajaj!), sőt, az orromat is ki kellett porszívózni még lefekvés előtt. Azért egy mesét kisírtam anyától, cserébe megígértem, hogy holnap jó kisfiú leszek...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr645154991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása