Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

717.nap

gyurmázunk apávalReggel alighogy apa felkelt, szólítgattam anyát, hogy keljünk már, mert éhes vagyok! Reggeli után pedig elmentünk a wekerlei gyerekházba és ott választhattam két nadrágot magamnak! A Kriszti és Anna baba is odajöttek és megvártak minket a foglakozás után (én próbáltam hozzájuk kiszökni, de anya mindíg elkapott...). Pedig érdekes volt: a Kisvakond bábozott egy szép mesét és utána együtt visszasétáltunk a Mamához és mindenki megebédelt (és ma nagyon ügyesen egyedül ebédeltem: megettem a gyümölcs levest is és a pipihusit rizzsel, uborkával és még kaptam egy sütit is), de most nem maradtunk ott, hanem hazasétáltunk, és otthon aludtam. Ébredés után finomat uzsonnáztunk (zsíroskenyeret májdarabocskákkal) és nem sokkal később apa is hazaért, és vele is és anyával is gyurmázhattam egy jót. Érdekes módon, amikor elkezdtem a gyurmát és az eszközöket dobálni szerte-szét a konyhában, akkor apa úgy döntött, hogy ezek szerint már unom a gyurmázást, és véget vetett a játéknak, mármint ennek, mert azért a szobában még játszottunk a poharakkal, aztán lementünk sétálni a Mamáékkal. Amikor visszaértünk, apa bábozott nekem a tigrissel, "aki" ügyesen egyensúlyozott az orrán poharakat és egy könyvet is megnézett velem. Közben anya a szobámban takarított és én néha el tudtam csenni egy-egy papírtörlőt, és áttörölgettem a poharaimat... Aztán már este lett és mentem fürdeni, ami után egy nagy-nagy pizzát ettünk meg hármasban és mivel ma ennyire ügyesen ettem, megint megkaptam a poharakat és egy rongyot megtörölgetni őket, még lefekvés előtt... sőt ma választhattam mesét is, amit anya elmondott az ágyikómnál (a három cicásat kértem...)

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585154985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása