Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

716.nap

Reggel nagyon be voltam pisilve, apa gyorsan átöltöztetett, aztán keltegettem anyát, mert rájöttem, hogy éhes is vagyok már... Anya közben mosott, én pedig választhattam mindenféle étel közül kóstolót és mondani kellett, hogy melyik a sós, az édes, vagy a savanyú. A játék után anya tornázott (és picit én is), és lementünk sétálni és a Kriszti és Anna-Panna is sétált velünk. Én pedig megint rossz voltam, mert majdnem leszaladtam az úttestre ahol az autók járnak, de anya elkapott és büntiből innen be kellett ülnöm a babakocsiba. Még felugrottunk ebédelni a Mamához és utána mentünk a Botiért az oviba. Ahogy megjelent a Boti, máris rohangáltunk egy jót és én már mentem volna pancsolni, de azt sajnos nem engedték... Hazafelé már elálmosodtam kicsit, és mentem is aludni amikor visszaértünk a Mamához. Ébredés és uzsonna után már nem tudtam sokat játszani a Botival sajnos, mert anyának mennie kellett doktor bácsihoz és jött értünk apa. Amikor leértünk a ház elé anyával, már ott volt apa autóval, beültünk és elvittük anyát, aztán hazafelé még megnéztünk egy házat kívülről és otthon végre a beígért játékot játszottuk: válogathattam mindenféle finomságokból és csak annyi volt a dolgom, hogy megmondjam melyik falat édes és melyik sós. Cserébe ehettem zizit, sós sütit, csokit, gabona-golyókat, babapiskótát :) Utána pedig a poharakkal is játszottunk, meg a gyümölcsökkel is, amíg megérkezett anya, mert a híradó után kértem vacsorát és mentem fürdeni. Mivel még korán volt, játszhattam a lefekvésig.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295154984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása