Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

714.nap

Délelőtt egy nagyon szép nagy pillangót kezdtünk el anyával kiszínezni szép pici színes papírokkal (igazándiból én adogattam a papírokat és anya ragasztotta), aztán anya ágyat húzott nekem és utána lementünk sétálni és ki volt az ovinál? A Dia! Aztán a Mama és a Soma is ott voltak és elmentünk az ebédért és amikor felértünk a Mamához, akkor már ott volt a Kriszti és Anna baba és épp ebédelt, úgyhogy mi is ettünk és mentünk aludni mindketten. Uzsonnára sajtos kenyér után kértem kinder csokit és hazasétáltunk. Otthon még befejeztük a pillangót és most nem csak adogattam a papírokat, hanem ragasztgattam is. Épphogy befejeztük, már jött is apa és vele játszottam meg báboztam estig, és közben anya elment tanulni. Amikor megjött, még vasalt kicsit, és mentem fürdeni, utána pedig jól megvacsoráztam (persze, mert fincsi sajtos-tejfölös tészta volt és utána választhattam gyümölcsöt: szőlőt és sárgadinnyét kértem apától), és mivel ilyen jó kisfiú voltam, apa megengedte, hogy a poharaimat kihozzam a fürdőből és megtörölgethessem még lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845154982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása