Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

710.nap

Ma reggeli után a dobozokkal játszottunk és játékból takarítottunk is, és ma nem volt kedvem teregetni segíteni anyának és utána lementünk sétálni és az ebédért. Anya picit beszaladt az oviba is, utána  a Mamánál ebédeltünk, de most is hazamentünk aludni, mert a Mama sajnos még beteg kicsit... Épp uzsonnáztam, amikor apa is hazaért, és aztán öltöztünk, és elindultunk a bábszínházba. Lent a lift előtt találkoztunk az Anival és a Botival, és a Boti beült a babakocsimba, én pedig sétáltam anya és az Ani kezét fogva a wekerlére a gyerekházba, ahol már sok gyerek és a szüleik vártak, hogy be lehessen menni a terembe, de nem kellett sokat várni (addig is játszottunk) és már le is ülhettünk a színpaddal szemben a székekre. Én átültem a Dia mellé, aki időközben megérkezett az anyukájával és elkezdődött az előadás: Egy néni mesélt kicsit, aztán elment hátra és a színpadra sorra bejöttek szép bábok és énekeltek, meg táncoltak és egymással beszélgettek. Főleg a tücsök és a hangya szerepelt sokat és a tücsök folyton énekelt. Egy ideig még érdekes is volt, de aztán már kezdtem ficánkolni, úgyhogy apa az ölébe vett és így is elvoltam valameddig, de aztán már sok volt az ének is, de ekkor vége lett a mesének és oda lehetett menni a színpadhoz megsimizni a bábokat. Hazafelé megint a Boti üldögélt többet a babakocsiban, de nem baj, csak amikor elfáradtam, akkor ültem be én is, és  a házunk előtt elköszöntünk az Anitól és a Botitól, mert mi mentünk fel, ők meg még sétáltak tovább. Otthon segítettem anyának takarítani a fürdés előtt, utána pedig ettem ügyesen egy tál paradicsomos husit és pár szem szőlőt, és még sikerült elkunyiznom a fürdőből a poharaimat, amik száradtak és egy rongyot és szárazra törölgettem őket. 

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555154978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása