Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

704.nap

Délelőtt elsétáltunk az usziba és pancsoltam egy nagyot. Ma apa volt bent velem a vízben és bár néhány "gyakorlat" nem tetszett (a hátonúszás persze, és merülni se szerettem volna), de azért tornáztam annyira, hogy játszhattam is a végén. Apa fel tudott emelni a karikáig és többször is be tudtam dobni a labdát és apa nagyon megdicsért amiért ilyen ügyi vagyok. Hazafelé ettem pár sós sütit, de azért még jutott hely az ebédnek is, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, csak apa volt itthon, mert anya időközben elment vásárolni, úgyhogy felöltöztünk gyorsan és elmentünk érte. anya mesélt nekem a három kiscicárólKépzeljétek, anya nem felejtette el, hogy mit kértem tőle és vett "fát", vagyis pár kis fát és hozzá pici állatokat, ami nagyon klassz! Délután főleg apával játszottam, mert anya fáradt volt és csak feküdt az ágyon, de aztán kipihenhette magát, mert szerencsére levitt sétálni a Mamához és a Somához. Amikor feljöttünk, megint gyakorolhattam egyedül levenni a cipőmet és már egész jól megy! Kicsit később mehettem fürdeni és vacsorára, a pörkölt után megettem a palacsintát, amit a Dédi küldött nekem (még szép!).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr675154972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása