Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

699.nap

Ma korán keltem és eléggé be voltam kakilva és pisi is volt bőven, apa ki is volt akadva, hogy hogy lehet ennyire büdit kakilni :) Amikor pedig megreggeliztem, meglocsoltuk anyát apával, aztán szépen felöltöztünk apával és elmentünk locsolkodni. Előbb a Julika nénihez mentünk és kaptam tőle csokitojást amit egy nyuszi visz a kosarában. Innen a Nagyihoz mentünk, akit szintén meglocsoltunk és itt is kaptam tojást, meg csokit és még egy Tolo kislányt is a kutyusával. Innen pedig a Mamához jöttünk vissza. Hű, itt jó sokan voltak és mindenkit meglocsoltunk: a Dédit, a Mamát, az Anit, az Etit, a Krisztit és Anna-Pannát. Persze a Boti és a Zoli is ott voltak, de őket nem kellett meglocsolni. Kaptam persze egy csomó csokit és tojást de nem ehettem meg egyet se, mert előbb ebédelni kellett... Ettem is egy tányér levest és pár falat husit, de utána inkább rohangálni és a Botival rosszalkodni volt kedvem, de egy idő után már nagyon álmos lettem, úgyhogy elköszöntünk és hazamentünk aludni. Amikor felébredtem, ettem pár falatot, aztán átmentünk a "Csillához " és a "Tóth"-hoz. Alig léptünk be, a Lili kutyus mindenkire felugrált és a Marci cica is odajött hozzám megszagolni a kezem. A Csilla adott túrós tésztát, és utána felmentünk az emeletre, ahol szólt a zene és a Csilla és anya ugrabugráltak rá. Én is megpróbáltam, de aztán unatkoztam, úgyhogy addig nyafogtam, amíg lementünk és lent megtaláltam a "máffint" és meg is ettem egyet, meg csokit is és közben nézegettem a halakat, de megint kezdtem elfáradni, úgyhogy meggyőztem anyáékat, hogy menjünk haza. Otthon mentem rögtön fürdeni, és nem mondhatni, hogy túl sokat vacsoráztam volna, pedig apa próbált fincsi vacsorát csinálni, de még a kakaós palacsintát se ettem meg! Utána pedig mentem is aludni, csak még mesélt nekem egy érdekes mesét nyulakról...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845154967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása