Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

684.nap

Reggel apa elég hamar jött, miután szólítgattam, és adott reggelit, de utána sajnos megint ki kellett pucolni az orromat, de most egész hősiesen tűrtem és apa meg is dicsért ezért, és utána sokat játszott velem, egész amíg át nem mentünk a Mamához. Gyalog mentünk, de előbb még elmentünk az iskolába, ahol anya és apa három papírra rajzolt X-eket, aminek semmi értelme szerintem, de legalább az egyik néni adott egy kis csokit :) aminek sokkal több értelme volt... A Mamánál ott volt a Kriszti is az Anna babával és a Mamának is adtam egy ikebanát amit én csináltam, aztán anya és a Krisztiék lementek sétálni én meg apával játszottam (vagyis rosszalkodtam: minden kezem ügyébe eső játékot bedobáltam az ágyba) és amikor hazaértek anyáék, akkor ebédeltünk, illetve én nem nagyon, csak csipegettem, pedig közben a a Boti is megjött (ő az Anival volt bábszínházban) és együtt ettünk pár falatot. Ebéd után mindenki hazament, illetve anya a Krisztiékkel elment vásárolni és én meg apával hazamentem aludni. Amikor felébredtem, anya megint épp elment, most épp táncórára, így ismét apával voltam és mindenfélét játszottunk, aztán elmentünk autóval anyáékért és a parkolóban rohangáltunk kicsit amíg kijött a táncról anya és a Csilla és mutattak egy érdekes ugrás szerűt amit én nem tudtam utánuk csinálni de érdekes volt. Miután hazavittük a Csillát, otthon a híradó alatt egyedül játszottam, de utána mehettem fürdeni és vihettem a poharakat is játszani. Pancsolás és hajmosás után ettem egy pár falatot vacsorára, és még rosszalkodtam kicsit a legekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr155154952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása