Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

683.nap

apa pörgeti a poharakat nekemReggel anyát szólítgattam, de apa jött... sebaj, ő is adott reggelit és utána játszott is velem és miután anya is elkészült, öltöztünk és elmentünk egy nagy játékboltba, ahol egy csomó játékot ki is próbálhattam és választhattam magamnak pár játékot, amit apa meg is vett nekem. Juhhéé! Innen egyenesen a Nagyihoz mentünk, ahol nagyon finom volt az ebéd (mint általában) és jól be is lakmároztam. De előbb még adtunk ajándékot neki, én azt a gyurmába nyomkodott virágokat adtam, amit a napokban csináltam, apa pedig egy nagy virágot. Ebéd után rajzoltam is, de nem maradtunk túl sokáig, hanem mentünk haza és én elaludtam a kocsiban... Otthon ébredtem az ágyamban és épp kipucolta apa az orromat - mert irtó sok takony volt benne - amikor telefonált anya és elmentünk érte az europarkba, innen pedig még elkocsikáztunk egy másik áruházba is, mert anya nem kapott valamit. Mi apával kint megvártuk és addig elmajszoltam egy kismackós "gangát" és megittam egy actimelt, és hazafelé elvittük a szomszéd nénit és az unokáját - egy kisfiút, akikkel anya összefutott közben. Otthon apa még a fürdésig játszott velem és utána fincsi kakaós csiga volt a vacsora, ami után anyával is játszottunk érdekeset (meg kellett mutatni tárgyakkal, hogy mit kell velük csinálni: pohárral inni, kanállal enni, fésűvel a hajamat fésülni, satöbbi) és este sajnos ki kellett pucolni megint az orromat, meg belespriccelni, mert még mindig csúnyán köhögök és folyik az orrom...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145154951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása