Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

681.nap

Igazándiból még a tegnap estéhez tartozik, hogy irtó taknyos lettem estére, és miután lefeküdtem, sokáig nem tudtam elaludni, és éjfélkor anyáék végül belefújtak az orromba, aztán kiporszívózták az orrom, és megint belespricceltek. Nem csoda, hogy kiakadtam, plusz állati álmos is voltam, mégis nagyon örültem, hogy apa ott maradt az ágyam mellett és mesélt nekem, amíg el nem aludtam (pedig párszor még felriadtam arra, hogy alig kapok levegőt, de aztán hatni kezdett amit az orromba spricceltek). Reggel persze viszonylag sokáig aludtam, már indult apa amikor ébredeztem... reggeli után megint le kellett szívni a taknyot az orromból, amit nem szeretek, de utána kicsit jobb lett és játszottunk anyával olyat, hogy a fejünkön egyensúlyoztunk mindenfélét. Utána lementünk sétálni és lejöttek a Dédi, a Mama, a Boti és a Soma és amíg anya elment az ebédért, mi elmentünk a játszótérre. Innen a Mamához mentünk, és már ott volt a Kriszti és az Anna baba. Nem voltam túl éhes, picit ettem, és mentünk aludni a Botival. Uzsonna után még lementünk a Mamával és a Botival a játszótérre, de nem voltunk sokáig, és amikor visszamentünk a Mamához, én visszaültem a babakocsiba (ami nálam nagy szám!) és mondtam, hogy menjünk haza apához! de a Mama mondta, hogy apa még nincs otthon, úgyhogy kiszálltam és levetkőztem... Később anyával hazamentünk és szerencsére apa már hazaért és egy csomót játszott velem és a fürdőbe megint megengedte, hogy bevigyek poharakat játszani, aztán pancsolás után ettem husit és ubit, és kicsit apa elszaladt valahova, de nemsokára jött, viszont sajnos lefekvés előtt kicsit megint meg lettem kínozva (spriccelés-leszívás-spriccelés-lámpázás) és csak utána mehettem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr165154949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása