Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

679.nap

játszik velem anyaMa épp indult apa, amikor felébredtem, és addig szólítgattam anyát, amíg ki nem vett az ágyból... Reggeli utána  szobában olyat játszottunk, hogy anya eldugta egy ujját a két kezét összekulcsolva és ki kellett találnom, hogy melyiket. Vicces  volt... Játék után tornáztunk kicsit (inkább csak anya), és kicsi játék után átmentünk a Mamához és levittük a Somát és elmentünk az ebédért. Kicsit felugrott a Dédi is, de sajnos nem maradt sokáig. Ebéd előtt megérkezett az Anna baba és a Kriszti és a Zoli, de sajnos a Boti nem :(   Ebédre levest ettem csak, és kicsit még játszottam anyával, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, anya hozott pita nevű finomságot és persze én is kértem belőle (tőlem meg a Soma akarta megkaparintani...). Délután a Dédiék is átjöttek megnézni az Anna babát, és miután a Krisztiék hazamentek, lementünk sétálni (és megint kiszöktem a babakocsiból és futottam mint a nyúl, a lépcsőn pedig nem engedte anya, hogy négykézláb felmásszak, pedig az klassz lett volna) és hazamentünk. Otthon már várt minket apa és játszott velem egész a fürdésig a poharakkal és vödrökkel, sőt még a kádba is vihettem pár poharat játszani szokás szerint. Pancsizás után ettem vacsorára egy adag borsós-répás-rizses husit és almát, aztán már csak kicsit játszhattam, mert későre járt és anya elvitt aludni...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895154947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása