Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

677.nap

a rezgős-csikizős fotelben A délelőtt hamar elment, mert reggeli után anyával érdekeseket játszottunk, például olyat, hogy a szoba négy oldalára négy játékot rakott anya és amikor rákérdezett, hogy mi hol van, akkor csak a fejemmel fordulhattam oda és rámutattam a játékokra. Tök jó! Aztán elmentünk a Mamához, ahol rajzoltam kicsit és labdáztam is a Nagyival és ebédre irtó sokat ettem! Sok levest (külön nekem főzött a Nagyi tésztát és mindet megettem!) és még brassóit is sok ubival és még egy sütit is bevágtam. Aztán a Nagyitól átmentünk a Julika nénihez, ahol ott volt a Gabika, a Zsolti és az Andris. Ott is ettem még több sütit és még a tortából is, úgyhogy tényleg degeszre ettem magam! És én is kipróbálhattam egy rezgős-csikizős fotelt, amit távirányítóval lehetett kapcsolgatni és irtó viccesen zizegett alattam! Hazafelé előbb még hazavittük a Nagyit, aztán elaludtam a kocsiban és már otthon az ágyamban ébredtem. Apa adott uzsonnát, amit kicsit elügyetlenkedtünk: a második kanál joghurtnál az egész pohárral az ölembe borítottam és minden joghurtos lett: a nadrágom, a székem, a föld... hát apa elég morcos lett és kicsit le is szidott, aztán bedobálta a mosógépbe az összetrutyizott dolgokat (még jó, hogy engem nem!) és feltörölte a földet. Mire a gép is kimosott és kiteregettünk, már indultunk is anyáékért, és előbb hazavittük a Csillát, aztán mi is hazamentünk és a kérésnek megfelelően szépen csendben játszottam a híradó alatt. De megérte jó kisfiúnak lenni, mert a fürdés után apa nagyon finomat adott vacsorára: főtt virslit mustárral és kecsöppel. Két virslit meg is ettem, úgyhogy ma egy szavuk nem lehet anyáéknak, azt hiszem elég jól ettem... Még kicsit játszhattam a poharakkal, amíg anya fürdött, de aztán már későre járt és mennem kellett alukálni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755154945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása