675.nap

Ma korán keltem, és apa ugyan adott egy könyvet, de aztán ő elment dolgozni, és én miután kiolvastam a könyvet, hívtam anyát, hogy jöjjön már, mert éhes vagyok... Reggeli után tornáztunk anyával egy kicsit, és megnéztük a Kipp-kopp-os könyvet és még persze a poharas játékot is játszottuk. Játék után lementünk sétálni: előbb a gyógyszertárba mentünk, aztán az oviba is beugrottunk és a Mama elé is és az ebédért. Sajnos a játszótérre így már nem maradt idő... A Mamánál ebédeltünk, de én csak levest kértem, a pörköltből nem nagyon ettem. Viszont korán lefeküdtem, hogy korán fel is keljek, mert mentünk uzsonna után nekem cipőt venni. És képzeljétek: két cipő is jó volt rám és én választhattam, hogy melyiket vegye meg nekem a Mama! Egy nagyon szép sportcipőt kaptam és hazafelé az úton még pogit is kaptam amit be is majszoltam természetesen :) Otthon már várt ránk apa és gyorsan meg is mutattam neki az új cipőmet és neki is nagyon tetszett (még szép!). Estig aztán apát fárasztottam, mert anya valami finom illatú sütit csinált a konyhában, amit a vacsora desszertjeként meg is kóstolhattam és olyan finom is volt, mint amilyen jó illatú (csak apa volt morcos, amiért a nekem készített szendvicsének a felét ki kellett dobnia a kukába, mert csak összetrutyiztam...). No és kaja után már mentem is fürdeni és még picit játszottam a poharakkal és vödrökkel.