Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

647.nap

terepasztal!Hű, képzeljétek, ma délelőtt a Krisztivel, a Botival, az Andival és persze anyával elmentünk egy játszóházba! Ez is nagyon klassz hely, és itt bemehettem olyan játékokba is amilyenekbe az állatkerti játszóházban nem lehetett, például a sok-sok kis labdákhoz is. De előbb még: reggel most időben keltünk, és épp játszottunk a nagyszobában, amikor telefonált a Kriszti, hogy menjünk a játszóházba. Előbb felmentünk a Mamához, mert ott volt a találkozó és onnan indultunk. No és a lényeg: voltak klassz játékok, bár az egyik csúszda irtó magas volt, ott meg is ilyedtem kicsit, nagyon magas volt ám! Voltak építős játékok, bújkálós játékok, mini konyha, mini hullámvasút (azt ki is próbáltam!) és  még sok érdekesség. Innen a Mamához mentünk ebédelni és utána hazajöttünk aludni, és egy jóóóó nagyot aludtam és épp  felébredtem, amikor apa is hazaért. Uzsonna és egy kis játszás után lementünk szokás szerint sétálni a Mamával sé a Somával, és otthon a híradó után átmentünk a szomszédba, ahol három kicsi kutya volt épp (ez már kicsit  sok is volt nekem, inkább azt a villogó képet néztem a falon...). Fürdés után vacsoráztunk, de a főzelék nem igazán jött be, anyáék pizzája annál inkább! Két szeletet is megettem belőle!  Kaja után pedig már nem sokat játszhattam, mert későre járt, úgyhogy mentem aludni.....

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245154915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása