Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

632.nap

a szép autó pedig egy Bentley Continental GT ha nem tudnád... :) Ma nagyon mozgalmas napunk volt: reggel itthon volt apa is, mert ma szabin volt. Reggeli után játszhattam a színes finom golyókkal, aztán öltöztünk és előbb elmentünk anya fogorvos nénijéhez, de mi nem mentünk be a házba, hanem sétáltunk a környéken egy nagyot. Láttunk pár szép autót, de sajnos a játszótéren hiányzott a hinta, amin a múltkorjában még hintázhattam... Cserébe kétszer is megnézhettem ahogy a kukás bácsik a nagy kukásautóba sorra felemelik és beöntik a kukákat. Nagyon érdekes volt és a végén integetett nekem a három kukás bácsi és én is integettem nekik, és akkor pont jött is anya és elmentünk egy nagy áruházba, ahol egy könyvesboltba mentünk be és sok-sok könyvet megnéztünk, némelyik még beszélt is vagy zenélt is, ami nagyon tetszett. Végül anya vett két könyvet, és amíg apa fizetett a néninek, én beülhettem egy verdás mozgó autóba a bolt előtt, sőt apával még mozgólépcsőzhettem is egyet amikor kijött a boltból. A parkolóházban gyorsan tisztába kellett tenni, mert a könyvesboltban bekakiltam, aztán mentünk egy helyre, ahol sok-sok gyerek és a szüleik üldögéltek-álldogáltak egy ajtó körül, ahova néha bement vagy kijött valaki. Itt sajnos irtó sokat kellett várni, én halálra untam magam, és a folyosón szaladgálást is meguntam egy idő után, és még az új könyvemet is, pedig azt még egy kislány is odajött megnézni, olyan klassz. Mivel már lassacskán ebédidő volt, apa vett nekem egy sonkás szendvicset és én majdnem az egész zsemlét megettem! Utána még megnéztük a sarokban a kis székeket és asztalt meg pár plüss állatot, akiket szépen beültettem a székekbe, és ekkor végre bemehettünk az ajtón... Odabenn doktornénik voltak, de szerencsére semmi szuri nem került szóba, csak bele kellett nézni lámpákba, és az egyik doktornéni még játszott is vele kukuccsosat és egy nagyon szép színesen villogó csillagot is mutatott, amit meg is foghattam, aztán anyáéknak azt mondták, hogy minden rendben a szememmel, és mehetünk haza (végre!). Otthon még ettem egy tányér gyümilevest és mentem (volna) aludni, de megint bekakiltam, úgyhogy apa gyorsan tisztába tett (pedig erősen ficánkoltam). Na így már lassan el tudtam aludni és aludtam is sokáig. Amikor felébredtem, csak apa volt itthon, úgyhogy gyorsan öltöztünk is és elmentünk anyáért a kocsival. Amikor visszaértünk apa adott egy "epegangát" (gyümölcsjoghurtot) és játszottunk amíg anya is hazaért, mert ő közben felugrott a Mamához a vacsorámért és megnézni a Somát, aki szintén doktornál járt, de ő rosszabbul járt mint én... Szóval a fürdés után apa megint főzelékkel próbálkozott, de passzoltam, és inkább husis tésztát ettem sok sajttal, meg egy kis gyümölcsöt, aztán nem sokkal később mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr395154900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása