Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

627.nap

kicsit még nem értem ezt a távirányítós dolgot, de majd belejövök! Ma reggel apával voltam egy ideig, mert anya elment vásárolni, és addig mi mindenfélével játszottunk (főleg az autókkal bújócskáztunk), meg könyveket néztünk, aztán telefonált anya és öltöztünk és elmentünk érte az áruházhoz kocsival, így legalább tudtam kicsit a farmommal játszani... Otthon picit még játszottam, aztán megérkezett az ebéd és anyával leültünk ebédelni, de én nem kértem a főzelékből, annál inkább olyan finomat, amit anya evett! Ó, az sokkal jobban nézett ki mint a főzelék! És tényleg finom volt: rántott sajt rizzsel és fincsi lekvárral... Aztán apa is leült enni pizzát, és rájöttem, hogy az még talán a sajtnál is finomabb, úgyhogy abból is kértem :) Ráadásnak pedig anya adott egy túrórudit is, anyával állatokat nézünk a könyvecskéimbenúgyhogy igencsak jól laktam... jó nagyot aludtam is (miután anya kiszedett a kakiból...). Ébredés után nem volt kedvem uzsonnázni, hanem inkább lementem anyával sétálni, mert lent találkozónk volt a Mamával és a Somával... Amikor feljöttünk, már inkább rá lehetett beszélni egy kis vacsorára, de apa kísérlete a főzelékkel megint nem nyert hangszórót, inkább kértem a délben is választható ételek közül a sajtból, aztán pedig egy kis kekszet és répát is ettem. Este még fürdés és alvás előtt anya állatokról mesélt és énekelt nekem az ovis dalok közül, amit nagyon szeretek...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr365154895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása