Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

615.nap délután - B.U.É.K. !!!

Nahát, ez a "szilveszter" nevű nap igazán érdekes! De menjünk sorban:
Délután a szokásos szieszta után apa adott egy kis uzsonnát és anya lázas öltözködésbe kezdett: felpróbált egy csomó ruhát, apa pedig értékelte az adott összeállítást. Én ugyan nem értek hozzá, de anya mindegyikben szép volt, aztán végre egyezségre jutottak apával és én is fel lettem öltöztetve szép ruhába (szerencsére apa elsőre eltalálta, hogy mit vegyek fel és nem kellett nekem is egy csomószor átöltözni...) és kocsiba pattantunk, hogy átmenjünk a Csilláékhoz. Ott előbb kicsit meg voltam szeppenve, de aztán anya elővette a játékaimat és könyveimet, és körül is nézhettem (itt is volt egy szép karácsonyfa) és apa felvitt a naaagy szobába, ahol egy hatalmas papírra vetítettek a Csabával filmeket és az egyiken én is rajta voltam. Jééé! De aztán ez is unalmas lett, és lementünk, és nem sokkal később elkészült a vacsora, amit közben a Csilla sütögetett és én ettem finom rántott husit. Alighogy befejeztük a kajálásomat, megérkeztek az Orsiék, akikkel utoljára nyáron, a Balcsin találkoztunk és mindenki leült az asztalhoz vacsizni, én pedig felkéredzkedtem apa ölébe és az ő husijából is kértem még egy kis repetát, aztán amikor az Orsi is jóllakott, akkor vele játszottunk rohangálósat, meg autósat, meg vár-építőset, meg bújócskásat, meg ilyesmi. Nagyon klassz volt! Mondjuk közben igen késő lett már, de képzeljétek, ma nem kellett aludni mennem, apáék azt mondták, addig maradok fenn, amíg csak akarok (vagy amíg bírom), szóval ha már ilyen esélyt kaptam, eljátszottunk éjfélig, amikoris koccintottunk és az utcán irtó sok tüzijáték meg durrogtatás kezdődött. De én nem féltem ám! Pedig a Csabáék lementek az utcára és az ablak előtt elindítottak egy tüzijátékot sok-sok pukkanással... Sőt, együtt néztem a többiekkel a sok szép tüzijátékot. Ezután viszont mégiscsak elindultunk haza (na jó, én is kezdtem már elálmosodni...) és otthon csak rámadták a pizsimet és már zuhantam is az ágyikómba, hogy egy jó nagyot aludjak...

Milán

ui.:
Apáékkal közösen kívánok minden kedves olvasónknak Boldog Új Esztendőt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845154882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása