509.nap

Reggel apa adott fincsi vaniliás reggelit aztán játszottunk kicsit és indultunk újpestre a Nagyihoz. Útközben még beugrottunk az obiba ahol anya vet nekem egy bigyót, amire rátudok ülni a vécén, ha akarok (este kipróbáltunk: ööö egyenlőre nem akarok...). Nos a Nagyinál aztán ma is nagyon klassz volt, mert a titokszobából kihordhattam a játékokat és persze az erkélyen megtaláltam a csipeszeket (pedig új vödörbe költöztek) szóval hipp-hopp a nagyszoba csatatérré változott :)) Mivel kezdtem megéhezni, ezért jeleztem, hogy ideje lenne már enni valamit... Jól be is kajáltam: ettem levest és utána rizses húst ubival és persze amikor a süti is előkerült, nem tudtam nemet mondani, és egy nagy kockával bepusziltam belőle. Finom ám a gesztenyés süti! Még kicsit rajzolhattam is, aztán megjött a Julika néni és hozott nekem finomságokat (banánt és túró rudit!), aztán elindultunk haza. Persze az autóban elaludtam és otthon még aludtam egy jót. Uzsonnára a kedvencem volt: sonkás kenyér és utána gyümölcsök. Az esti sétáig apával játszottunk és ma jó sokáig lent voltunk sétálni. Fürdés előtt megint bevágtam egy gesztenyés sütikockát. Fürdés után pedig rááltam a mérlegre, mint a nagyok! 10.9-et mutatott a mérleg... A masszázs után még egy üveg körtés babadesszertet, aztán már olyan álmos voltam, hogy csak na...

508.nap

usziban apával Végre megint voltunk usziban! Reggeli után öltöztünk és már mentünk is az usziba. Ma apa volt bent velem a vízben és eleinte nagyon élveztem a pancsolást, de a vége felé már nem voltam ilyen türelmes, alig vártam már a játékot... Persze azért kicsit búvárkodtam, de a hátúszást továbbra sem tűröm... Persze a dobálás és a labdákkal játszás, az más! Hazafelé a nagy téren a parkban megálltunk kicsit, mert valami sport rendezvény volt és a nagy lányok és fiúk egy érdekes labdajátékot játszottak, aminek röplabda a neve és tényleg csak úgy röpködtek a labdák! Otthon még ebédig játszottam kicsit, aztán kaja után mentem sziesztázni. Ébredés után rögtön mentünk anyáért, aki addig vásárolni volt. Vittük (vittem) a macikámat is... Egész gyorsan haza is értünk, és uzsonnáztam finom pogácsát (aminek jelentős részét morzsa formájában a környéken egyenletesen eloszlattam apa nagy nagy örömére) és estig főleg apával játszottunk. Rajzolhattam is és segítettem teregetni is. Estefelé lementünk a Mamával Somát sétáltatni és lent találkoztunk a TSS-el és a nagyobbik kislányával, a Natival, akik épp apával autót szereltek, de már pont indultak, így mi is felmentünk. Épp vacsorázni készülődtünk, amikor megérkezett a Csilla és a Csaba, és kaja után velük is játszottam, sőt egy olyan szép nagy tornyot építettem, ami még engem is meglepett! A fürdés és az utó-vacsi (kikunyiztam magamnak sütit és ropit...) után integettem mindenkinek és mentem alukálni...

507.nap

készül a Mű Egy gyors reggelizés után öltöztünk is és mentünk mászkálni anyával. Például elmentünk a wekerlére ahol egy nagy házban rengeteg ruhát lehetett vásárolni. Én is kaptam mindenféle szép ruhákat és a Kriszti is odajött. De voltunk anya ovijában is még előtte és kaptam egy fél zsemlét, amit az úton el is majszoltam. A Mamához mentünk ebédelni és jött a Kriszti is, aki játszott velem kicsit, aztán én mentem alukálni. Ébredés után a Mama több féle uzsonnát is felajánlott és én választhattam magamnak! Amikor pedig hazakisértük a Dédit, akkor én is gyalog mentem (igaz, hogy inkább még kapaszkodok a babakocsiban, az a tuti...). A délután leginkább játékkal telt, még a Somával is játszottam, aki cserébe megnyalogatta a kezemet. De furi! Aztán a szokásos esti séta alatt is mászkálhattam kicsit (amíg el nem fáradtam) és otthon már apa várt ránk. Vele elolvastunk és megnéztünk pár könyvet aztán megnéztük, ahogy anya őszi dekorációt csinált a szobámban az ablakra és a falra, nomeg rajzolhattam is (addig, amíg el nem kezdtem a papíron kívül mindent összfirkálni...) és már mentem is fürdeni. A masszázs után jól bevacsoráztam (a főzelék után még két kekszet és egy joghurtot is benyomtam) aztán a mese és az esti ének után már mentem is alukálni a macikámmal...

ui.: az esti mérlegelésnél 10,8-at mutatott a "helo , csip-csipp" mérleg.

506.nap

Délelőtt, a reggeli után itthon játszottunk és sok-sok zenét halgattunk, táncoltunk és hangszerekkel is zenéltünk. Ma kicsit korábban ebédeltünk, mert elmentünk a Botiért az oviba. Én útközben elszundiztam, és hazafelé a Botika hangjára felébredtem, és innentől az egész úton a Mamához versenyt kiabáltunk :) A Mamánál még aludtunk kicsit a Botival, aztán uzsonnáztunk és estig még sokat játszottunk, Thomast néztünk, táncoltunk és persze estefelé lementünk sétálni a Somával és Mamával. Amikor hazaértünk, apa már otthon várt és játszottunk. Segítettem neki teregetni és a nagy mászkálás közepette kicsit bevertem a kobakom a szekrény szélébe (sírtam is...). Fürdés előtt még tornáztunk kicsit anyával, és a masszázs után apa adott finom zsemlét felvágottakkal és sajttal, aztán még egy joghurtot és apa túrórudijának a felét is benyomtam mielőtt aludni mentem volna...

505.nap

ezt a tálcát én pakoltam meg tök magamtól! Reggel, mire felébredtem, apa már elment dolgozni. Anya adott fincsi reggelit, aztán megnéztünk egy könyvecskét, és elmentünk a babatornára, ahova régebben jártunk. Nekem speciel eleinte semmi kedvem nem volt tornázni, de aztán csak-csak megjött a kedvem hozzá, és bújócskáztunk, meg jókat játszottunk. Hazafelé elmentünk ebédért, és már ott várt ránk a Dédi. Ma nagyon finom volt az ebéd: gulyásleves és piskóta csokiöntettel (ez utóbbi persze jobban csúszott lefelé...). Ebéd után mentem aludni, és mire felkeltem, már a Mama is hazaért (ma nem aludtam túl sokat). Uzsonna után elmentünka Diáért, és hazafelé csatlakozott hozzánk a Mama a Somával, mert el kellett vinni a Somát állatorvoshoz. Ott volt egy nagyon nagy nyuszi is (nagyobb volt mint a kutyus akivel együtt jöttek!). A Soma nagyon sokáig volt bent a vizsgálaton és én már nagyon unatkoztam, de nemsokára már indultunk haza és otthon már várt ránk apa. Fürdésig vele játszottam és vacsorára ma is bevágtam egy nagy tányér makarónit sajtocskával. Mivel ma is ilyen ügyes voltam, megint kaptam zizit jutalmul :)

504.nap

csak óvatosan! le ne dőljön ez a torony!Reggeli után anya bringázott én pedig addig játszottam a szobámban, aztán felöltöztünk és most először babakocsi nélkül átsétáltunk a Mamához. Útközben sok-sok csigát meg bogarat láttunk. De érdekesek! A Mamánál nem maradtunk csak kicsit, mert otthon jött a védő néni, aki megvizsgált és megdicsért (és anyát is, hogy ilyen jó játékokat csinál nekem). Amikor lementünk ebédért, kicsit fújt a szél. Az ebéd nagyon fincsi volt: makaróni sajttal. Jó sokat ettem és egy jó nagyot aludtam utána. Uzsonna után elmentünk sétálni kicsit. Ma hamarabb vittük le a Somát sétálni és hamarabb is értünk haza, de szerencsére apa már otthon volt és játszott velem sokat. Vacsira is a finom milánói volt, és teljesen egyedül bekanalaztam egy nagy tányérral. Mivel ilyen ügyes voltam, kaptam utána zizit!

503.nap

Reggel épp indult apa dolgozni, amikor ébredeztem, aztán együtt megreggeliztünk anyával és utána klassz játék volt: képeket válogattunk és a szépeket anya felragasztotta egy nagy papírra és a nagy papírt pedig a falra. A játék után lementünk kicsit sétálni és amikor visszaértünk, a Dédi már várt minket és vele sétáltunk tovább. Ebédelni felmentünk a Mamához és ebéd után megmutattam a Dédinek, hogy milyen ügyesen rajzolok. Aludni csak nehezen tudtam, mert nagy volt a jövés-menés... Ébredés után ettem uzsonnát a Botival és anya is megérkezett a Diával. Így hármasban játszottunk. Én kicsit rosszalkodtam is (rajzoltam a szőnyegre és lelöktem a Botit az ágyról, úgyhogy büntiben is voltam...) Délután még néztünk Thomas vonatosat is, és később persze levittük a Somát sétálni, amikor a Botit is hazavitte már a Zoli. Amikor hazaértünk a sétából, és szólítgattam apát, már jött is hozzám és kivett a babakocsiból, levetkőztetett és játszott velem, aztán tornáztunk anyával, és fürdés után nagy nehezen megvacsoráztam (én egyből kiszúrtam a zizit a konyhában, így aztán nehéz volt mást IS belém tukmálni...)