505.nap

ezt a tálcát én pakoltam meg tök magamtól! Reggel, mire felébredtem, apa már elment dolgozni. Anya adott fincsi reggelit, aztán megnéztünk egy könyvecskét, és elmentünk a babatornára, ahova régebben jártunk. Nekem speciel eleinte semmi kedvem nem volt tornázni, de aztán csak-csak megjött a kedvem hozzá, és bújócskáztunk, meg jókat játszottunk. Hazafelé elmentünk ebédért, és már ott várt ránk a Dédi. Ma nagyon finom volt az ebéd: gulyásleves és piskóta csokiöntettel (ez utóbbi persze jobban csúszott lefelé...). Ebéd után mentem aludni, és mire felkeltem, már a Mama is hazaért (ma nem aludtam túl sokat). Uzsonna után elmentünka Diáért, és hazafelé csatlakozott hozzánk a Mama a Somával, mert el kellett vinni a Somát állatorvoshoz. Ott volt egy nagyon nagy nyuszi is (nagyobb volt mint a kutyus akivel együtt jöttek!). A Soma nagyon sokáig volt bent a vizsgálaton és én már nagyon unatkoztam, de nemsokára már indultunk haza és otthon már várt ránk apa. Fürdésig vele játszottam és vacsorára ma is bevágtam egy nagy tányér makarónit sajtocskával. Mivel ma is ilyen ügyes voltam, megint kaptam zizit jutalmul :)