411.nap

kicsit elpilledtem a nagyihoz menet...Reggel épp keltem, amikor anya elindult vásárolni, így apa adott reggelit és vele játszottam amíg anyáért nem mentünk az áruházhoz, aztán egy kis banánt ettem tízóraira és már mentünk is a nagyihoz újpestre. Útközben ugyan elaludtam, de a nagyinál rögtön felébredtem! Például emlékeztem rá, hogy a múltkor az erkélyen nagyon klassz csipeszek voltak, úgyhogy most is kikéredzkedtem, és képzeljétek: most is ott voltak a csipeszek! Hohó! Be is vittem őket és jót játszottam. Ebédre fincsi pörkölt volt, és még finomabb koviubi megint! Jól bekajáltam, és ebéd után befutott a Peti és Julika néni és hoztak ajándékokat apának (most én kimaradtam, de azért apa játékát megnéztem közelről is...) Hazafelé persze megint elaludtam a kocsiban és otthon kicsit nehezen aludtam vissza, de akkor viszont estig szundítottam. Közben apa varázsolt egy új szekrényt az előszobába. Jé. És ez mind semmi: az az én szekrényem lett! Becipelték anyáék a szobámba és át is pakolták a ruháimat bele. Klassz! Uzsonnára egy incsi-fincsi új édességet adott anya: kinder tejszelet a neve. Utána már nem is maradt idő játszani, mert már mentem is fürdeni és a masszázs + vacsi után aludni...

410.nap

buborékok! Délelőtt apával játszottunk, de a tízórai után beindult a nap: lementünk ugyanis anya ovijához, ahol sok-sok gyerek volt és rengeteg érdekesebbnél érdekesebb játék! A Botiékkal is összefutottunk, aztán együtt megkerestük anyát és ahol megtaláltuk, ott egy gépből folyamatosan buborékok jöttek ki hatalmas mennyiségben. Nahát, ilyen is létezik?! Őrült jó gép, merthát tudjátok: imádom a buborékokat! És ez még csak a kezdet volt! Kipróbálhattam egy kismotort is, ami magától ment, ha nyomtam egy pedált. Eleint kicsit megrémített a dolog,motorozok! mert még soha nem motoroztam, de a második kőrre már belejöttem és a harmadiknál már apa el is engedett és tök egyedül vezettem a mocit! Wow! No a motorozás után se tétlenkedtünk, hanem kimentünk az állatokhoz: megnéztünk pici malacokat, kecskét, szamarat, birkát és kis pacikat is, sőt az egyik ilyen pici pacira fel is ülhettem! (A motorozás azért izgisebb volt...) Innen felmentünk a Mamához. A Botiék már ott voltak, és mi a Botival persze elkezdtünk sikoltozni és kiabálni, viszont a Zolinak ez nem tetszett, és olyan hangosan szólt ránk, lovacskán üldögélvehogy kicsit még sírtam is, de aztán a Mama, apa és a bableves megvigasztalt... Nagyon fincsi ez a bableves nevű étel, és egyedül ehettem, méghozzá kanállal (na jó néha kézzel "segítettem" kicsit)! Ebéd után sziesztáztam egy kicsit és utána a Mama adott uzsonnát (csokis tejberizst és palacsintát: nyamm-nyamm!). Kicsit később anyáék is megjöttek és hazamentünk. Otthon elég nyűgös voltam már, mert ma nem igazán aludtam ki magam, viszont rengeteg élmény ért, szóval alig vártam már az estét és a fürdést, a vacsit és az alvást az ágyikómban.......

409.nap

fürdök az új hajómmalMa nagyon sokáig aludtam. Reggeli után elmentünk ebédért és útközben összefutottunk a Mamával és a Somával. Hazakísértük a Mamát és amíg vissza nem jött, addig megpróbáltam sétálni, de még nem megy túl jól... Miután lejött a Mama, elkisértük az ovijáig, és mi továbbmentünk a gyerekházba, de sajnos nem játszani, hanem azért, mert ruhavásár volt. Viszont választhattam magamnak egy-két ruhát. Otthon tornáztunk anyával, és utána ebédeltünk zöldbabfőzeléket. Szieszta és egy kis uzsonna után kicsit még játszottunk, és aztán átmentünk a Mamához. A Mamánál ott volt a Dédi és az Ani, meg szerencsére a Boti is. Mi fiúk kaptunk az Anitól kisautókat! Klassz! A Botival jókat sikítoztunk és lökdösődtünk, meg rosszalkodtunk (még büntibe is kerültem, amiért dobáltam a kisautókat...). Később megjött a Zoli és elvitte a Botit, mi pedig levittük szokás szerint a Somát sétálni. Otthon már várt ránk apa, és képzeljétek: kaptam tőle egy klassz hajót kapitányostól-halacskástól! Fürdésnél ki is próbáltam: klasszul úszik és a kapitány jól repül (ezért mondjuk nem rajonganak apáék, valamiért nem szeretik amikor ügyesen kidobálom a játékokat a kádból.)

ui.: este megmértem magam: 10,2 kiló vagyok

408.nap

kukuccs! Reggel épp elment dolgozni apa amikor felkeltem, úgyhogy ma anya adott reggelit. Utána játszottunk és lementünk sétálni, meg az ebédért. A Mamával és a Somával is összefutottunk és elkísértük a Mamát az ovijáig, aztán mi továbbmentünk ezt-azt vásárolni. Hazafelé elaludtam, és ébredés után ebédeltem egy újdonságot: zöldbabfőzeléket. Viszont mivel nemsokkal előbb kialudtam magam, ezért a szieszta helyett inkább játszottam délután. Időközben apa váltotta anyát, így estig vele kellett beérnem... Sokat játszottunk és vacsoráztam is, és utána lementünk sétálni. Először elmentünk anya elé,ülök a mekiben és onnan átsétáltunk az europarkba ahol beültünk egy mekdonáldsz nevű érdekes helyre. Apa hozott nekem egy szép széket és onnan nézhettem a sok jövő-menő embert. Persze kértem azokból a finomságokból amiket anya és apa evett. Az a hideg de édes dolog nagyon fincsi volt amit apa evett... Innen egyenesen hazasétáltunk és mivel későre járt, egyből mentem is fürdeni és aludni.

407.nap

kicsit elaludtam hazafelé menet...Reggel még itthon volt apa, úgyhogy ő adott reggelit, aztán kicsit még visszamentem az ágyba és játszottam amíg anya ki nem vett. Délelőtt pedig elmentünk a zenebölcsibe, ahol ma nem mi voltunk az elsők, mert a Gergőék már ott voltak. Kaptam is tőlük egy kölesgolyót a játék előtt, ami nagyon furi de finom. Ma nagyon ügyes voltam és sokat játszottunk (de azokat a nagy matracokat nem tudom megállni, hogy ne rendezzem át...). Hazafelé persze elaludtam és már otthon ébredtem és ebédeltem. Utána játszottunk és újságot nézegettünk anyával. Délután siettünk a Diáért (azért siettünk, mert igencsak dörgött az ég), és felmentünk a Mamához, ahol sokat játszottunk a Diával és kaptam a Mamától nutellás kenyeret (fincsi!), aztán levittük a Somát és sétáltunk egy nagyot, de én megint elaludtam (biztos, mert az ebéd utáni szieszta ma elmaradt), és megint otthon ébredtem. Most már apa is otthon volt, de már későre járt, úgyhogy vele csak egy picit játszottam és már mentem is fürdeni és aludni...

406.nap

kergetem Somát a félelmetes lufival!Reggel amikor felébredtem, a Mama is ott volt. Jé. Sőt, ő adott reggelit, mert anyáék elmentek a fogorvos nénihez. Amíg hazaértek, eljátszottam magamban az ágyikómban, mert visszatett a Mama. Amikor anya hazajött, felöltöztünk és átmentünk a Mamához és egy kicsit játszhattam, de nem sokat, mert mentünk a Somát sétáltatni és a turiba, ahol anya vett pár ruhát nekem. Amikor feljöttünk, ebédeltünk (finom spenót volt krinolinnal) és a szieszta után feljött a Dédi és anya levitt sétálni, de végül a Dédivel sétáltunk el a Mama főzőcskeovijához, és így vele hármasban mentünk vissza, fel a Mamához, ahol játszhattam a sok sok is kocsival (egyedül, mert most nem volt sajnos a Boti). Kicsit később apa is megjött, és még egy kicsit játszottam. Képzeljétek, a Soma fél a sárga lufitól (na jó attól én is, amikor felfújják), és én meg fel-le kergettem a lakásban vele! De jó muri volt! Aztán egy kis kergetőzés után hazamentünk apával. Ettem egy kis vacsit, és játszottunk amíg anya haza nem ért. Segítettem anyának felmosni a szobájukat, és felsöpörtem az előszobát. Huhh. De ekkor már későre járt, úgyhogy mentem fürdeni és aludni...

405.nap

Ma is korán keltem, de reggeli után még kicsit visszaaludtam. Amikor végül felkeltem, elmentünk anyával tornázni a gyerekházba. Ma nagyon érdekes volt: kint voltunk a füvön és volt ott egy csomó hatalmas doboz, amikbe be lehetett mászni. Na én egy kis kezdeti bizonytalanság után folytonosannagyon klassz az új függönyöm! ki-be mászkáltam. Amikor hazajöttünk és olyan álmos voltam, hogy nem is kértem ebédet, hanem inkább aludtam egyet, és utána ettem. Kaja után lementünk a Diáért, és egy kis séta után apa várt a ház előtt és vele mentem haza. Otthon játszott nekem apa a bábokkal: hármasban zenéltünk Micimackó, Malacka és én. Nagyon tetszett! Amikor megjött anya, akkor pedig apával közösen feltették a szobámba az új, nagyon szuper autós függönyömet.