Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

409.nap

fürdök az új hajómmalMa nagyon sokáig aludtam. Reggeli után elmentünk ebédért és útközben összefutottunk a Mamával és a Somával. Hazakísértük a Mamát és amíg vissza nem jött, addig megpróbáltam sétálni, de még nem megy túl jól... Miután lejött a Mama, elkisértük az ovijáig, és mi továbbmentünk a gyerekházba, de sajnos nem játszani, hanem azért, mert ruhavásár volt. Viszont választhattam magamnak egy-két ruhát. Otthon tornáztunk anyával, és utána ebédeltünk zöldbabfőzeléket. Szieszta és egy kis uzsonna után kicsit még játszottunk, és aztán átmentünk a Mamához. A Mamánál ott volt a Dédi és az Ani, meg szerencsére a Boti is. Mi fiúk kaptunk az Anitól kisautókat! Klassz! A Botival jókat sikítoztunk és lökdösődtünk, meg rosszalkodtunk (még büntibe is kerültem, amiért dobáltam a kisautókat...). Később megjött a Zoli és elvitte a Botit, mi pedig levittük szokás szerint a Somát sétálni. Otthon már várt ránk apa, és képzeljétek: kaptam tőle egy klassz hajót kapitányostól-halacskástól! Fürdésnél ki is próbáltam: klasszul úszik és a kapitány jól repül (ezért mondjuk nem rajonganak apáék, valamiért nem szeretik amikor ügyesen kidobálom a játékokat a kádból.)

Milán

ui.: este megmértem magam: 10,2 kiló vagyok 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr905154672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása