Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

613.nap

Ma egész délelőtt itthon voltunk és nagyot játszottunk apával és anyával, aztán anya főzött nagyon finom túrógombócot és én majdnem annyit ettem, mint ő! Na igen, ez ám a fogamra való étek! Apa jó sok tejfölt és cukrot tett rá és én szinte teljesen egyedül ettem meg az egészet, aztán mentem is sziesztázni. Amíg aludtam, anyáék kitakarították a halacskák akváriumát, és amikor felkeltem meg is nézhettem milyen szép lett a vizük és milyen vidáman úszkálnak (főleg, hogy apa adott nekik kaját is...). Uzsonna után öltöztünk és átmentünk a Krisztihez és amíg anya és apa segített dobozba rakni a sok cuccot a Krisztinek, én rajzolhattam, aztán apával közösen rájártunk a ropira és én rutinosan mindig megvesztegettem apát egy-egy ropival, amikor én is elcsentem egyet-egyet :) Amikor pedig teleraktak jópár dobozt apáék, és indultunk haza, mivel kérte, adtam puszit a Krisztinek, méghozzá hármat is! Alighogy hazaértünk, még jobban felöltöztünk anyával és még lementünk sétálni a Mamával és a Somával, aztán a híradó után kicsit tornáztunk anyával és vacsoráztunk, ami leginkább úgy nézett ki, hogy a borsófőzeléket megkóstolgattam, aztán apa adott sajtos májkrémes kenyeret amiről leettem a javát és utána kaptam irtó édes "téli fagyit"... Kaja után anyával kergetőzőset játszottunk és utána énekelt nekem karaokét is anya az ovis dalokból, aztán mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925154879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása