Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

611.nap

apával gombozunk Ma, reggeli után előbb elvittük anyát nemtudomhova, és mi apával mentünk tovább apa munkahelyére, ahol nagyon örültek nekem a nénik és bácsik. Én pedig bejártam az összes helységet és jó alaposan körülnéztem. Ott is volt egy szépen feldíszített fa és képzeljétek, a Zoli bácsi adott nekem kókuszos gangát, a Maci néni pedig stílusosan egy pici macit. Sajnos nem maradtunk sokáig, mert mentünk vissza anyáért, és vele együtt hazamentünk. Otthon ebédeltünk finom Nagyi féle töltött husit krokettel (amit nagyon szeretek) és egy nagyon jót aludtam utána. Ébredés és uzsonna után jól beöltöztünk és elmentünk hármasban a wekerlére megnézni a szépen kivilágított házakat. Egy aranyos cicával is találkoztunk, aki még az apa sapkájáról lelógó bojttal is játszott és megengedte,hogy apa megsimogassa. Hazafelé menet a Mamával is összefutottunk és kicsit kiszállhattam a babakocsiból, de nem igazán engedték hogy arra fussak amerre csak akarok... Amikor felértünk, még fürdés előtt játszhattam (és jó nagy kupit csináltam...) , aztán pancsolás után vacsoráztunk és picit még játszottam dió-gesztenye-makk kiválogatósat...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855154877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása