Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

586.nap

zenés vígadalom Hű, el is felejtettem írni, hogy tegnap óta kellemes meglepetésként, minden reggeli után anya vagy apa egy télapós képen kinyit egy pici ablakot és a mögötte eldugott csokit nekem adja! Jujj de jó dolog ez a december! Ma egy csillagocskás csoki bújt el és persze két harapással végeztem vele :) Délelőtt sokat takarítottunk (én is segítettem ám! apának porszívózni, anyának törölgetni meg söpörni...) mert sok volt a szösz (a félelmetes szöszök! jujj!) és tényleg, amikor apa a porszívóból kiöntötte a vécébe, akkor láttam, mennyi szösz volt a lakásban, pedig amúgy nem is látszanak, de apa elmagyarázta, hogy ez az okos porszívó összeszedi őket, bárhogy is bújkálnak vagy kapaszkodnak a szőnyegbe, és apa bátran kiönti mindet a vécébe és zsupsz, mennek a Dunába... Szóval a takarítás megvolt, mentünk a Nagyihoz, ahol megint csendben kellett lenni, mert a Peti még aludt (képzeljétek nem önthettem ki a nagy maciból az építőkockákat se - na jó, azelkapott a Papa tényleg irtóra csörömpöl, de az benne az élvezet!). Az ebéd ma is naaagyon finom volt, sok levest ettem és még repetáztam is a tésztából és utána egy hatalmas szelet husit is bevágtam krumplival és ubival. Sőt kicsit később még két kocka süti is lecsusszant és még "desszertnek" sikerült egy ubit megszerválnom az asztalról... Hazafelé menet még elvittük a Petit edzésre, és kábé itt vesztettem el a fonalat, ugyanis eléggé elaludtam... Amikor felébredtem, épp megérkezett a Boti, a Kriszti és a Zoli. Na innentől a Botival átvettük a terepet a nagyszobában és minden játékot kipróbáltunk és futkároztunk is persze. Kicsit később pedig a Papa is megérkezett és szerencsére pont találkozott a Mikulással, aki küldött nekünk kis puha rénszarvast és csokit és mandarint. Ezt a mázlit! Ettem is a két kópé :)gyorsan a csokiból és még kunyiztam a Krisztitől is egy kis sütit is... Aztán még zenéltünk is de sajnos egyszercsak este lett és minden vendégünk hazament. Kár. Én pedig mentem fürdeni és utána nagyon finomat vacsoráztam: sült husit Nagyi-féle egres-szósszal, utána pedig megetettem apát mandarinnal, ami nagyon vicces volt. Ja, és anya meggyújtott egy gyertyát azon szép csillogó kerek izén az asztalon. Lefekvés előtt pedig még játszottam kicsit apával...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325154852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása