Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

585.nap

kukuccs! Ma nem mentünk usziba, mert még kicsit taknyos vagyok... Délelőtt játszottam apával, és tornáztam anyával, és ebéd előtt hármasban lementünk az új játszótérre (méghozzá gyalog sétálva!) és minden játékot kipróbáltunk. Nagyon klassz volt! Sokat hintáztam és csúszdáztam és bújócskáztam és hármasban még a mérleghintát is kipróbáltuk! Amikor felértünk, apa valami érdekes zöld spárgát vagy mit ragasztgatott fel az ablakra a konyhában körbe-körbe. "mérlegen a valóság"Egyenlőre nem tisztázott, hogy ennek mi értelme van, de állítólag este megtudom... Aztán ebédre fincsi halacska volt és mentem is utána aludni, csakhogy pont ekkor bekakiltam, de szerencsére apa tiszta pelust adott rám, így el tudtam aludni. Amikor felébredtem, uzsonna közben megtudtam mire volt jó az ablakra szerelt izé: képzeljétek sok-sok színes lámpa világít rajta, ha apa felkapcsolja! Tök szép! Uzsonna után játszottunk és este felé lementünk sétálni a Mamával és Somával, és más ablakokban is láttunk szép lámpákat, de érdekes csúszik a Milán! csúszik!mód repülőt ma egyet se... Amikor hazaértünk, választhattam vacsi és fürdés között, és én a fürdést (+játék!) választottam, mert utána úgyis kapok vacsit :) Most is a halacska volt rizzsel és most is fincsi volt, és mivel szépen ettem, anya adott egy finomságot: fehér színű, hideg és nagyon finom édes és az a neve, hogy "kinder paradízó". Nyamm nyamm! Ja, és még játszhattam egy jót lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr105154851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása