Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

581.nap

apát nyúzom :) Reggel kicsit tovább aludtunk mint szoktunk, és reggeli után könyveket néztünk, aztán a formákkal játszottunk és a szobában játszottam amíg anya tornázott. Később átmentünk a Mamához és amikor elmentünk ebédért, olyan erősen fújt a szél, hogy alig kaptam levegőt! Atyaég! Micsoda időjárás... Szerencsére csak kis ideig volt ilyen szélvihar a házak között, aztán a napon már jobb volt sétálni. Ebéd előtt játszottam kicsit, illetve mivel nem voltam éhes, anyáék letettek aludni, de aztán rájöttem, hogy mégiscsak ennék valamit, úgyhogy kivetettem magam és leültem a székemre, és szépen ebédeltem. Közben megjött a Dédi is, én pedig mentem megint aludni, de most meg bekakiltam, úgyhogy megint kiszedett anya és tisztába tett, és megint mentem vissza az ágyba. Szóval nem könnyen aludtam el... Ébredés után épp uzsonnáztam, amikor megjött értem apa és hazavitt. Otthon játszottunk estig, közben anya is hazaért és amikor hozott egy bácsi neki vacsorát, akkor én is ettem vele együtt és mivel ma ügyesen vacsoráztam és szépen, ezért kaptam utána gangangát apától. Fürdés után már kezdtem kicsit nyűgösködni, úgyhogy mentem inkább aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245154847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása