Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

564.nap

víz alatt Délelőtt megint voltunk usziban! Ma szót fogadtam, és rendesen tornáztam is a játék előtt (apa is és anya is többször elmondta, hogy ha megint nem tornázok, és csak a játéknál van kedvem úszkálni, akkor nincs játék...). Szóval ma klassz volt minden, és sokat labdázhattam. Uszi után anya még beugrott a közértbe virsliért, mert otthon apa azt csinált nekem ebédre egy kis sárgaborsó főzelékkel. Ebéd után mentem aludni, és ébredés és uzsonna után kopogtak: és az Ani volt, aki átjött. Pár perccel később pedig a Zoli is feljött a Botival. Jé! No, mindenki felöltözött, és autóba ültünk (csak a Zoli nem jött velünk) és elmentünk egy nagy parkba, ahol sok volt a fa, és elsétáltunk egy nagyon nagy cifra házhoz, aminek nagy volt a kapuja is és az udvaron találkoztunk az Ágival akivel természetesen ott volt aza vidám kis csapat Esztike és a Marci is. Pont ekkor az a csomó bácsi, néni és gyerek zenés kísérettel (pár bácsi dobolt, meg muzsikált) és kicsi lámpásokkal elindult egy hangos bácsi után. Én is kaptam az Anitól egy kis lámpást, ami nagyon tetszett. Így sétáltunk fel-s-alá egy ideig, a hangos bácsi néha mesélt valamit, aztán szétszéledt a társaság, mi elköszöntünk az Ágiéktól, és elindultunk haza. Előbb hazavittük a Botit, aztán az Anit, és amikor hazaértünk, kicsit játszottam apával, vacsoráztam finomakat (kakaós csigát, vajas kalácsot, gyümölcsöket) és fürdés után mentem is aludni, mert igencsak elpilledtem, ami nem is csoda egy ilyen mozgalmas nap után...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985154829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása