Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

549.nap - másfél éves lettem!

tornázunkReggel apa épp indult dolgozni amikor keltünk, mi pedig még kicsit lustiztunk anyával, aztán megreggeliztünk és beraktuk a ruhákat a mosógépbe, aztán megnéztük a kroki testrészeit, és közben kimosott a gép, mi pedig kiteregettünk. Aztán lementünk sétálni, elvittük a szelektív kukába a papírokat és flakonokat, és elmentünk az ebédért is és én a Mamával megnéztem a játszótér építését. Ebédeltünk épp a Mamánál, amikor megjöttek a Botiék. A levesből rutinosan kiettem a virslit, és kaja után még kicsit rosszalkodtunk a Botival és közben a Dédi is átjött, aztán mi fiúk mentünk aludni. Amikor felébredtünk, még ott volt a Kriszti (mondogattam is neki, hogy "Titti"). fincsi palacsinta!Kicsit még játszottunk, és nézegettük az ablakból az építkezést, amikor megérkezett apa is. Vele is néztük a játszótér-építést, aztán hazamentünk, de persze útközben is megnéztük a munkás bácsikat és a gyógyszertárba is elmentünk. Otthon tornáztam (kicsit) anyával, játszottam (sokat) apával, és finomat vacsoráztam: bolonyait és mivel nagyon ügyesen mindet megettem, ezért még egy palacsintát is kaptam! Később, amikor mentem fürödni, egy ajándék várt a kádnál: egy motorcsónak a kapitányával együtt. A fürdés után pedig megmértek anyáék. Az eredmények pedig: 11,2 kiló vagyok és a lábam 14 centi, a fejem 46, és én pedig ha kihúzom szépen magam a falnál, akkor 84 centi magas vagyok! Amiért ilyen ügyes voltam, anya jutalmul fújt nekem buborékot, mielőtt mentem volna aludni.

Milán

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr15154814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása