Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

548.nap

kistigris Reggeli közben mintha valami mocorgást hallottam volna az előszobában és azt hittem, apa az, mondogattam is, hogy "apa, apa", de anya elszomorított azzal, hogy apa már elment dolgozni (még picit sírtam is!). Kaja után még játszottunk kicsit a konyhában a szőrmeoroszlánnal és a bevásárlós könyvecskével. Utána átvonultunk a nagyszobába, ahol tévét néztünk, anya buborékot fújt, meg ilyenek. Amikor lejárt a mosógép, segítettem anyának kiteregetni és lementünk a Mamával együtt az ebédért. Kicsit csepegett az eső, de nem volt vészes. Ebéd után átjöttek a Krisztiék, és mi a Botival mentünk aludni, de előbb még mondtam a Krisztinek, hogy "Titti", és ő nagyon örült neki. Ébredés után már anyával, a Mamával és a Botival négyesben uzsonnáztunk, utána a Botival jó nagy kupit csináltunk a játékszobában, és pont akkor toppant be apa, aki segített rendet csinálni, aztán hazamentünk. Útközben találkoztunk a cicával is aki mindig ott üldögél a házunknál. Picit játszottunk a kukámmal, aztán megint öltöztünk és lementünk sétálni, de most apával, és nem a babakocsival, hanem gyalog! Elmentünk anya elé és a gyógyszertárhoz. Jó kis séta volt, kicsit el is fáradtam a végére, de már nagyon ügyesen tudok egyedül is sétálni! Otthon apa csinált nekem vacsorát: szalámis sajtos vajas kenyérkéket és utána egy kis túrókrémet, sőt kaptam abból a nagyon fincsi csokiból, amit ő kapott (ennek érdekes új íze volt, nem olyan mint az eddigi csokiknak, de finom volt!). Egy kis játék és rosszalkodás után pedig mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695154813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása