Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

547.nap

rajzolok! Reggel épp indult apa amikor keltem, még integettünk egymásnak és ő kivitte a kukába a kakámat. Reggeli után megtanultam a halacska testrészeit, megnéztünk egy könyvet, aztán pedig anyával felkerekedtünk és elmentünk a tornára, ahol gyurmáztunk is! Mi is csináltunk formákat krumplinyomóval meg formákkal. Ma még futóverseny is volt! Egy nálam kisebb kisfiú még nálam is gyorsabb volt (persze, mert elestem és négykézláb folytattam...) a legjobb időm pedig "hatmarmincnégy" lett- csak tudnám ez mit jelent...? Hazafelé beugrottunk a közértbe és a Mama már várt minket a konyha előtt a Somával és az ételhordókkal. A Mamánál az ablakból néztem az építkezést és átjött az Ani is kicsit, aztán ebédeltünk (fincsi volt az ebéd: májgombóc leves és derelye) és mentem aludni. Ébredés után a Mamával játszottam, mert anya ment segíteni a Krisztinek, és mi épp uzsonnáztunk amikor megérkezett, aztán element megint a Diáért. Később, a nagy ugrabugrában még a pelusom is átázott, úgyhogy teljesen át kellett öltöznöm, és amikor lementünk a Mamával, akkor az utcán pont összefutottunk a Diával és anyával és így velük együtt sétáltattuk mega Somát. Otthon sajnos üres lakás fogadott: apa még nem volt otthon, de szerencsére nemsokára ő is megjött és a konyhában elővették nekem anyával a kis asztalomat és székemet, és rajzolhattam egy jóóóóót (persze megint összefirkáltam a kezemet, sőt még a fülemet is...). Rajzolás után pedig apa adott nekem fincsi vacsorát: lekváros derelyét és rizses korongokat és kubut ittam hozzá. Na ez igazán a fogamra való vacsora volt! Kaja után még játszottam kicsit, aztán mentem fürdeni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr175154812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása