Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

523.nap

állítólag ez a nekem való puzzle és nem a hálóban az 1500 darabos... Reggel apa már fent volt, amikor keltem és reggeli közben együtt néztük a forma 1-et. Aztán anya is megjelent, és délelőtt még játszottunk kicsit az indulás előtt (apa kicsit kiakadt, amikor egy tál babot egyenletesen szétszórtam a nagyszobában, de ha egyszer olyan muris, ahogy megpróbálja a bútrok alól kipecázni a kis babszemeket...). A Nagyihoz útközben még beugrottunk apa munkahelyére, ahol a Menyus néni volt csak bent, mi pedig hamar indultunk is tovább. A Nagyi ma is az ablakból integetett én pedig visszaintegettem neki. Odafenn pedig meglepi várt a "titokszobában": egy naaagy maci és a belsejében pedig építőkockák! Azért a csipeszeket se hanyagoltam ebédig, és ebédre egy nagy tál leves után ettem még egy kis husit, rizst és sült barackot, meg persze kicsit később a sütiből is derekasan bekajáltam (nem kis morzsamennyiséget hátrahagyva...). Hazafelé menet ezek után persze nem csoda, hogy elaludtam, és otthon még aludtam kicsit, de sajnos az orrom annyira tele lett, hogy felébresztett, emiatt pedig elég nyűgös voltam (érthető!) egy kis ideig. Aztán uzsonnára ettem pizzát és gyümiket, majd pedig öltöztünk és elmentünk a Csillával és a Csabával együtt egy nagy térre, ahol rengeteg lufi volt (egyet én is kaptam, de sajnos kipukkant és hiába adtam oda apának a darabjait és mutattam neki, hogy fel kellene fújni, apa szerint azt már nem lehetett...). Ja, és ami az igazán szuper dolog volt: három léghajó is ott volt, amik este még világítottak is! Hűűűű! Aztán nénik meg bácsik egy színpadon hangosan elkezdtek Neoton koncertenzenélni: ezt hívják állítólag "koncertnek" és a zenészeket pedig valami neotonnak vagy mi. Nem is ez a lényeg, hanem, hogy lehetett kicsit építőkockákkal játszani, meg kaptam kekszet és anyáék kürtőskalácsából is, aztán sokat mászkáltunk apával és jól körülnéztünk mindenfelé, és épp indultunk amikor hirtelen nagyon nagy durrogások és villanások lettek az égen én pedig eléggé berezeltem... Gyorsan beültünk a kocsiba. Ott már kicsit jobb volt. Apa szerint ez a tüzijáték, csakhogy ilyen közelről nagyon hangos ám! Ja, még előtte találkoztunk az Orsikáékkal is, de már elég álmos voltam, úgyhogy mentünk haza és egy szelet süti után gyors fürdés, masszázs következett, aztán irány az ágyikó!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr645154788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása