Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

522.nap

az építésvezető... Reggel apa itthon volt, mert hétvége van. Juhhé! Ezek szerint megyünk usziba?! Igen, reggeli és egy kis játék után öltöztünk és elsétáltunk az uszihoz. Ma kevesen voltunk, de azért szerencsére ott volt például a Roland, akinek volt egy sípolós pingvinje, amit oda is adott és én is játszhattam vele. Hát amúgy klassz volt az uszi (kivéve a hátúszást, mert azt nem szeretem...), és persze búvárkodtam is, meg a játéknál sok-sok labdával labdáztunk és megint VIDEÓ!találkoztunk a Rolanddal és a pingvinjével... Otthon egy kis ebéd (halacska volt) után mentem is aludni. Ébredés után apával voltunk a nagyszobában, mert anya meg kint takarított meg mosott a konyhában (teregetni ma is segítettem neki, bár állítólag miután kirázom a ruhát, nem kellene a földre dobni, de ha egyszer gyorsabb vagyok, mint ahogy anya tereget...). Szóval a sok játék után lementünk a szokásos esti sétára, ahol állandóan ledobáltam a játékokat a földre a Diának, ami szerintem jó játék, bár erről megoszlottak a labda! labda! labda!vélemények... Otthon játszottunk hármasban az építőkockákkal: apa épített egy garázst a kis teherautómnak én pedig be is tettem, hogy ott aludjon... aztán apa még a fürdés előtt adott vacsorát, ami nagyon finom szalámis-sonkás pizza volt. Mivel igen jól ettem, desszertnek még egy túró-rudit (alias "dün-dün-dün") is ehettem. A fürdés után sajnos kicsit megkínoztak anyáék, mert taknyos vagyok kicsit és tele van állandóan az orrocskám.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305154787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása