Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

510.nap

gyurmázunk! Éjjel nagyon rosszul aludtam... Egyszer annyira megfájdult a fogam, hogy fél óráig csak sírtam, ordítottam és teljesen vígasztalhatatlan voltam. Apa adott finom ízű gyógyszert és egész addig ott maradt velem az ágyikómnál és simizett, amíg el nem aludtam... Reggel sajnos már nem volt itthon apa, amikor felébredtem. Anya adott reggelit, és már öltöztünk is és mentünk a ringatóba! De rég voltam! Sok régi ismerős és néhány új baba is eljött és még a Noémiék is eljöttek. Nagyon sokat játszottunk és bár eleinte kicsit még bújtam anyához, de aztán feloldódtam és nagyon jól éreztem magam. A mókázás után hazamentünk kicsit, de rögtön mentünk is le sétálni a Mamával és Somával, aztán felmentünk a Mamához ebédelni. Kaja után megjöttek a Botiék is, és picit még játszottunk alvás előtt, aztán persze ébredés után uzsonna következett (képzeljétek, én ma többet ettem mint a Boti) és amikor megjött a Dédi és az Ani, lementünk a játszótérre és sokat hintáztam meg homokoztam és persze rohangáltam is (persze el is zúgtam egyszer és bevertem picit a fejem... de ez benne van a pakliban...) Amikor visszamentünk a Mamához, játszottunk a Botival, aztán megjött anya a Diával és kicsit később a Zoli a Botiért, mi pedig lementünk sétálni - szokás szerint.
gyurmázunk! Otthon már várt ránk apa és ma nagyon klassz volt az esti játék: gyurmáztunk! Hohó! Nagyon klassz volt! Anya csinált mindenféle érdekes dolgot gyurmából és én is megpróbáltam püfölni - gyúrni - gyömöszölni - nyújtani - tépni - nyomkodni a gyurmát.
Fürdés és masszázs után választhattam vacsorát: rizseshúst kértem uborkával és mivel ügyesen megettem, kaptam utána joghurtot is, aztán mentem aludni. Remélem ma nem fog kínozni a fogam.....

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375154775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása