Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

502.nap

rajzolok a Nagyinál Reggel jó sokáig aludtunk anyával. Még, jó, hogy mire felkeltünk, apa már megcsinálta a reggelimet... Picit még játszottam a nagyszobában mielőtt apával kettesben elindultunk volna a Nagyihoz (anya itthon maradt ruhákat rámolni). Útközben beugrottunk egy boltba és vett nekem apa egy nagy zacskó pelust, én pedig összeismerkedtem két nagylánnyal (magyarán becsajoztam). A Nagyinál persze megmutattam a szép új cipőmet és egyből kihoztam a játékokat a "titokszobából", aztán apa kinyitotta az asztalt és rajzolhattam az új filctollaimmal. Persz egy idő után inkább a papír helyett a kezemet, az asztalt, a széket kezdtem el összefirkálni és ezért apa elrakta a rajzeszközöket, én pedig rájöttem, hogy éhes vagyok, szóval odavittem apának a partedlimet, és ütögettem az etetőszékemet, amiből szerencsére apa megértette mi a gondom, és hozott gyorsan egy tál májgombóc levest. Utána kicsit várni kellett, de megérte: mert finom krumplipüré volt a második fogás rántott májjal és sok-sok kovi ubival. Sőt! ebéd után még kaptam sütit is (kettőt is!) bár ezt erősen szétmorzsáltam a fél lakáson keresztül... Hazafelé elbóbiskoltam a kocsiban és otthon még aludtam egy jót. Ébredés után apa beöltöztetett Tigrisnek és játszottam a Tigrisbabokkal és Micimackóval, aztán pedig gyümölcsöt ettünk anyával, és elmentünk sétálni a wekerlére, ahol egy klassz játszótér is van. No itt még kicsit homokozhattam, meg csúszdázhattam, meg pörgős hintázhattam, de mivel már későre járt, sajnos menni kellett haza. Otthon előbb fürdés volt, és utána vacsi: párizsis zsömi és egy joghurt, meg persze kunyiztam egy nagyi-féle sütit is. Még picit játszottunk a szobában, aztán már elálmosodtam és mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985154767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása