Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

501. nap

adok egy kis babot a macinak...Reggeli után mind a hárman egyszerre mostunk fogat a fürdőszobában... Hát épp hogy elfértem... No innen kezdve az egész délelőtt vásárlással telt... Voltunk egy sport-áruházban, ahol kaptam egy klassz szabadidő ruhát (és nem kaptam labdát, pedig azonnal kiszúrtam vagy száz darabot!) aztán egy baba-boltban még ruhákat és egy klassz játéknak tűnő dolgot, de azt csak később kapom meg állítólag. A legtöbb időt abban a nagy közértben töltöttük, ahova néha járunk, de ott már kezdtem kicsit besokalni... Innen még mindig nem haza mentünk, hanem abba a nagy bútoráruházba, ahol már jártam párszor és szerencsére megint azzal az irtó klassz üveg falú lifttel mentünk fel is le is. No itt ebédeltünk is (illetve én inkább csak szét-trancsíroztam a kajámat amíg anyáék ettek...) és végre hazaindultunk. A kocsiban én már nem bírtam tovább és bedobtam a szunyát, amit otthon folytattam is... Ébredés után ebédeltem egy kis főzeléket friss zsömlével és utána frissen sült muffint is adott apa (vagyis kettőt megettünk ketten). Délután sokat játszottunk, és tornáztunk is anyával miután feljöttünk a szokásos sétából a Mamával sé Somával. Torna után mentünk fürdeni anyával, és a masszázs után vacsoráztam (ugyanazt mint ebédre)...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975154766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása