Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

488.nap - 16 hónapos vagyok

helikopterezek épp Reggel jó sokáig aludtam, illetve egyszer még egész korán felébredtem és kértem vizet apától, aki hozott is, én pedig visszaaludtam még. A reggeli (tízórai?) után kicsit rajzolhattam, ami az új kedvenc játékom. Nagyon szeretek azokkal a szép színes tollakkal rajzolni!
A művészeti óra után pedig öltöztünk és mentünk újpestre, de előbb még beugrottunk az europarkba a Csillának szülinapi ajándékokat venni (és beülhettem egy helikopterbe! hűűű!) A nagyinál az első utam az erkélyre vezetett, és persze jól emlékeztem: a csipeszek csak rám vártak! Ebédnél viszont elkapott a hév, és teli tenyérrelrajzolok valami szépet a Nagyinak belecsaptam a leveses tányérba, ami részemre büntetéssel (bekerültem a kis ágyba és onnan sírhattam a játékokért), a többieknek takarítással járt... Szerencsére nem volt hosszú a "börtön", és ehettem a fincsi rántott husiból rizibizivel és a kedvencemmel: kovi ubival. Ebéd után apa valamit csinált a Peti számítógépén, én pedig rajzoltam egy szépet és utána mászkáltam, vagyis a Nagyit tornáztattam meg egy kicsit :) Hazafelé menet én szokás szerint elaludtam a kocsiban, és már otthon az ágyikómban ébredtem és alighogy felkeltem, már öltöztünk is és mentünk át a Csilláékhoz, akit fel is köszöntöttem azon nyomban. A Viki is ott volt náluk és nagyon érdekes ruhája volt, ugyanis királylánynak vagy tündérnek volt a Csabáéknál ott volt a Viki és a TSS bácsi isöltözve. Jé! Én közben felkutattam a helyi élővilágot: úgymint a Lili kutyust, a Marci cicát és a virágokat. Persze megint nem engedték, hogy a kutyát-cicát-virágot kicsit megcibáljam... Uzsonnára jó sokat ettem viszont, és utána hazasétáltunk úgy, hogy a Csilla és a Lili kisért minket haza, apa pedig ott maradt mozizni a Csabával. Otthon épp tornáztunk anyával, amikor apa is hazaért, és a torna után már későre járt, szóval mentem is fürdeni, meg aludni...

Milán

méreteim ma este: 10,6 kg, 13.5 cm a lábam, 81 centi magas vagyok és 46 centi a fejem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895154752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása