Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

483.nap

masszázsszalon Reggel nagyon korán keltem, és apa adott friss vizet, utána pedig visszaaludtam. A reggeli sajnos nem maradt bennem, ezek szerint ma is diétázhatok :( Délelőtt játszottam anyával, és amíg átmentünk a Mamához, kicsit megáztunk, de nem vészesen. Alighogy átértünk, megérkezett a Kriszti és a Mama. Kicsit játszottunk, és épp elkezdtünk ebédelni, amikor apa is befutott és ő is megebédelt velünk. Most ehettem fincsi husit, meg krumplit és leveskét, utána pedig mentem aludni. Amíg aludtam, a Boti is megjött, mert amikor felébredtem már ő is ott volt. Ettem egy fél banánt és öltöztünk és mentünk ötösben a Botival és a Krisztivel a doktor nénihez, ahol mind a kettőnket megmértek és a Boti kapott egy szurit is (sírt is szegény, ígyhát én is sírtam, amikor megvizsgáltak, pedig én nem is kaptam ma szurit, merthogy kicsit még beteg vagyok...). A Krisztiék hazamentek, mi pedig a Mamához vissza, apa pedig sajnos dolgozni... Kicsit később a Mamával hármasban elmentünk vásárolgatni, de nem kaptunk rám való cipőt. Útközben rengeteg ismerőssel találkoztunk, és lementünk sétálni a Somával. Hazaérve nagyon jót játszottunk anyával, és már későre járt (apa meg még sehol...) úgyhogy ma anya fürdetett meg, és épp végeztünk, amikor végre apa is hazaért. A masszázs után egy pici tápszert ittam és kaptam olyan finom spricnit a torkomra (már tudom, hogy azt kell mondani "ááá"), aztán mentem alukálni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr355154747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása