Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

469.nap

fincsi pörkölt Délelőtt elég mozgalmasan alakult a napom: reggeli után elvittük anyát fogorvoshoz, de mi apával nem mentünk a váróba unatkozni, hanem inkább a környéken sétáltunk és így sokkal érdekesebb is volt, mert tudtunk hintázni, meg megnéztük ahogy egy teherautó a hátára húzott egy autót és elvitte. Jé! Ekkorra pont végzett anya, és együtt elmentünk vásárolgatni: az europarkban még a kedvenc sárkányomba is beülhettem, aztán bementünk egy boltba, ahol rengeteg könyv volt! Vettünk nekem és apának mesekönyveket. Én jártam jobban, mert az enyémek tele vannak szép képekkel, az apáéban meg csak betűk vannak. Fura ízlése van a felnőtteknek... Még egy bababoltba is elszaladtunk, ahol kaptam egy pár ruhát, de ez nem volt olyan izgis... Innen hazamentünk és kicsit játszottunk apával, amíg anya kozmetikus nénikhez ment, aztán pedig a Mamához mentünk át és ott együtt ebédeltem apával (én is kanalazhattam magamnak! és kaptam fincsi ubit is!). A békés sziesztámat egy hatalmas mennydörgés szakította félbe, ugyanis hirtelen vihar kerekedett. Ajaj! Délután még sokat játszottam a Mamával és anyával, amíg vissza nem ért apa a munkából, és ekkor elmentünk a Mamával együtt meglátogatni a Krisztit. Szerencsére épp ott találtuk a Botit is, így tudtam vele egy jót hancúrozni a Kriszti ágyán, és még két kekszet is sikerült kunyerálni, de aztán már kezdtem unatkozni és nyűgösködni, úgyhogy hazajöttünk és mentem fürdeni. A vacsora ma "nagyi féle" sóskafőzelék volt, ami fincsi volt és például sokkal jobb, mint a tápszer, amit még megpróbált előtte anya adni, de én már nagy fiú vagyok, és "rendes" vacsorát kérek. Úgy ám! :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr25154732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása