Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

468.nap

Címkék: allatkert

az állatsimogatóban ...Reggel jó sokáig aludtam, és már anyáék ébresztgettek, mert sietnünk kellett, ugyanis mentünk az állatkertbe a Dédivel és a Botival! Juhhhé!Szóval reggeliztem, öltöztünk, beültünk a kocsiba és már mentünk is ! Hű de klassz dolog ez az állatkert! Egy csomó helyre elsétáltunk és megint ott volt sok-sok szebbnél szebb, érdekesebbnél-érdekesebb állat. Még a kisállat simogatóba is bementünk és odajöttek hozzánk a kiskecskék és egész addig körülöttünk lebzseltek, amíg ki nem derült, hogy nincs nálunk kaja :) Amikor kicsit megálltunk pihenni és anya vett fagyikat, még én is kaptamaz állatkertben  a Dédivel és a Botival egy tölcsért és fagyit anyáéból. Hmmm. Fincsi! A tevéknél kicsit kivett apa a babakocsiból, én pedig homokoztam kicsit, aztán amíg anyáék bementek egy meleg nagy házba ahol egy csomó növény meg virág lakott, addig a Dédivel és apával egy padon vártunk rájuk az árnyékban, mert nagyon meleg volt ma... Én ettem egy kis gyümölcsöt, dobáltunk még a kacsáknak kaját, aztán indultunk haza. Hú de elfáradtam... el is aludtam a kocsiban, aztán még otthon aludtam egy-két órát. Ébredés és ebéd után a tegnap beígért gyurmázás következett a konyhában. Hohó! Ez is érdekes játék ám! Anya és apa még ügyesebb gyurmázunk anyávaldolgokat tudnak csinálni, de én is tudok már palacsintát lapítani tenyérrel és mintát nyomkodni a citrommal a gyurmába. Klassz! A délután hátralevő részében apával kettesben játszottunk, mert anya elment meglátogatni a Krisztit és szinte csak fürdésre jött haza. De előtte még uzsonnára választhattam egy danonínót, és mivel apa ott hagyta az orrom előtt a kanállal együtt, amíg ő magának kotyvasztott valami innivalót, hát én meg kinyitottam és elkezdtem -nem túl nagy sikerrel- kikanalazni. Apa eléggé meg is lepődött, aztán szerencsére segített belapátolni a fincsi banános joghurtot. Fürdés és masszázs után vacsorára ittam ma egy fél adag babatejet és ettem utána egy danonínót.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895154731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása