Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

454.nap

hja kérem, egy karikáért, akár oda is lépegetek apához! Ahhoz képest, hogy tegnap este nem ettem vacsit (csak egy kis gyümölcsöt a fürdés előtt) reggel még nem is voltam olyan nagyon éhes... azért egy nagy adag reggelit benyomtam :) Utána játszottunk anyával énekes játékokat (nagyon szeretem az ilyen éneklős mondókákat!) Amíg anya vasalt én a járókában játszottam, aztán átmentünk a Mamához, akivel még útközben összefutottunk és együtt mentünk fel. Az Ani hozott nekem ebédet, de előbb még ettem tízóraira egy banánt, és lementünk sétálni a Somával. Én eléggé elfáradtam, és egy kis leves, meg egy túrórudi után aludtam egy nagyot, aztán ebédeltem és az Ani és a Dédi is átjöttek. Az Aninak adtunk ajándékot, és kicsit lépegettem is (persze csak kekszért cserébe...). Apropó keksz: nagyon jó játékot találtam ki: a kekszet kiköptem ülve a lábamhoz és ez a buta Soma meg olyan haspók, hogy onnan is kiette, ami csikis is volt, meg egyébként is vicces :)) Sajnos a keksz elfogyott, a Dédiek meg elmentek, én pedig kicsit nyűgös lettem (ma is irtó meleg volt, de nem annyira mint a napokban...) úgyhogy egy kis játék után lementünk sétálni. Amikor hazaértünk, apát nem találtuk sehol, pedig mindenhol kerestük, végül megtaláltuk a Tündi néniéknél, ahol számítógépet szerelt. Otthon azért még játszottunk apával (báboztunk, zenéltünk, könyveket nézegettünk) és egész sokat tudtam lépegetni a nagyszobában! A fürdés után ma nem volt probléma meginni a tejecskét és már eléggé álmos is voltam, úgyhogy engedtem az ágyacskám hívó szavának és mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835154717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása