Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

447.nap

nocsak mit találtam! csak nem egy kis kekszet?!?Reggel apa adott reggelit, és még picit lustiztam az ágyamban, amíg anya ki nem vett, aztán játszottunk kicsit, és átmentünk a Mamához, ahol képzeljétek, egy kis medence várt az erkélyen! Azonnal, ruhástól bele akartam ugrani, de anya nem engedte, hanem előbb át kellett öltöznöm fürdőgatyába. Utána viszont akkorát pancsoltam, hogy csak na! Sokáig ment a pancsi-pancsi, aztán lementünk sétálni, de én úgy elfáradtam a fürdésben, hogy elaludtam a babakocsiban és órákig aludtam. Fent ébredtem, ettem egy kis ebédet (kaptam még adok a Somának is lopott (talált...) kekszbőlperecet is!) és már rohantam is vissza az erkélyre a medencéhez! Megint nagyon klassz volt: locsolt anya én pedig alá dugtam a fejem, meg kergettem a hajót körbe-körbe. Tök jó volt! Amikor kijöttem, akkor pedig megengedte a Mama, hogy a kis széken üldögélve ehettem a joghurtot! Kicsit később apa is megérkezett, én pedig felkéredzkedtem a Mama ágyára és loptam egy kis kekszet :) de mivel jó szivem van, adtam kicsit a Somának is... Amikor hazavitt apa, otthon folytattuk a játszást: báboztunk, könyveket néztünk, meg ilyenek, amíg anya haza nem jött (mert ő a Mamával együtt meglátogatta a Krisztit), és utána már mentem is fürdeni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr525154710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása