Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

446.nap

rájöttem hogyan lehet Dudut felragasztani az üvegre!Reggel korán keltem, és apának is szóltam, mert a pelusból kifojt némi pisi, ami roppant kellemetlen volt, plusz még kakilnom is kellett, de szerencsére apa vette az adást és tisztába rakott, plusz még reggelit is adott, és aztán mentem vissza aludni. Amikor felkeltem, tízóraiztam és kicsit még játszottam apával aztán öltöztünk és indultunk újpestre a nagyihoz. Atyaég! Hogy ma milyen meleg volt az utcán! A nagyinál fel-s-alá mászkáltam és minden játékot szétrámoltam (természetesen a csipeszeket is!), és a nagy játszás közben ebédeltem is (kaptam abból a nagyon fincsi uborkából is!). Hazafelé elaludtam ugyan a kocsiban, de fent mégse banán banán banán banán banán !tudtam elaludni az ágyikómban, mert már megint bekakiltam. Apa megint tisztába rakott és megint új ruhát kaptam, de utána sem volt már kedvem elaludni, inkább kikéredzkedtem a nagyszobába, ahol apa épp a halacskáknak adott friss vizecskét vödörszám. Szerencsére gyors volt, és utána játszhattam végre egy jót. Egyszer mondjuk büntibe is kerültem, mert felmásztam a fotel tetejére (ami persze tilos, mert állítólag veszélyes... piha!). Estig még annyi történt, hogy a mosógép kimosta a legóimat, ami igen érdekes megoldás, de utána legalább azokkal is játszhattam... Estére viszont iszonyú nyűgös lettem, mert a délutáni alvás nagyon hiányzott ám...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835154709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása