Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

441.nap

nagyon "zenélünk" épp apával Délelőtt tornáztunk kicsit (bár olyan nagy kedvem nem volt, szivesebben szöktem volna ki a szobámba...), aztán átmentünk a Mamához és alighogy felértünk, már jöttek is a Botiék. Hurrá! Legalább volt kivel játszani! Ebédre nem ettem ma túl sokat, és épp anya mesélte nekünk a Sün Balázst, amikor megjöttek a Dédiék is. A mese után mentünk aludni mind a ketten a Botival, és ébredés után (nem sokat aludtunk, mert anyáék pakoltak és zörögtek, és az nagyon érdekelt volna...) játszottunk a Dédivel és a Krisztivel. A Boti egyszercsak elkezdett nagyon sírni, mert valószínűleg felfázott és fájt neki amikor pisilnie kellett, aztán rosszalkodtunk egész délután a Botival, amíg haza nem kellett menniük a Krisztiéknek. Utána még anya játszott velem uzsonnáig (Taglia telle tésza volt hallal) aztán lementünk sétálni a Somával. Érdekes, hogy ma hirtelen hideg lett, pedig tegnap még nagyon meleg volt az idő. Ma meg be kellett öltözni. Ki érti ezt? még szerencse, hogy ilyen hosszú az előszoba...Amikor hazaértünk, apa szokás szerint már várt rám, és estig ma is vele játszottam: könyveket néztünk, hangszerekkel csörögtünk-zörögtünk, apa bábozott nekem, és megengedte, hogy az előszobában fel-s-alá tologassak mindent ami a kezem ügyébe került :) Aztán jött a fürdés, a masszázs, a tejecske és az alvás, de addig nem tudtam elaludni, amíg apa ki nem vitte a szobámból a kisvakondot. Nem tudom megindoklni, de nem akartam ma vele aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr415154704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása