Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

436.nap

kiválaszthattam, hogy melyik könyvet vigyük holnap a BalcsiraÉbredés és reggeli után kicsit játszottunk, tornáztunk és még bújócskáztunk is: ugyanis egy óvatlan pillanatban kiszöktem és mire anya utánam jött én irtó ügyesen elbújtam! szólítgatott és keresett anya a szobámban, benézett a hálóba, a fürdőbe, a konyhába, de sehol se talált, ugyanis én csendben kuncogtam rajta a hálószoba ajtó mögött, míg végül ott megtalált... Ugye milyen ügyes vagyok!? Játék után aztán elsétáltunk a doktor nénihez, aki megvizsgált, és szerencsére mindent rendben talált, szóval most nem kínzott meg, sőt agyon dicsért :) Innen elsétáltunk a Mamához, aki épp lehozta a Somát sétálni, így elkisértük természetesen és sétáltunk egy nagyot a környéken, de közben a szél igencsak belekezdett, és az ebédet is meghozták úgyhogy inkább felmentünk. Az Ani és épp ekkor jött és hozott nekem levest amit a Dédi küldött, de kicsit csípős volt, úgyhogy nem tudtam belőle sokat enni, inkább ettem a Mama ebédjéből is :) Ebéd után sziesztáztam egy jót, majd amikor felkeltem, ettem egy kis uzsonnát és játszottunk (a kedvencemet: pakolászósat, vagyis én kirámoltam a játékokat, anya és a Mama pedig próbált rendet rakni, de általában döntetlen lett a végeredmény...), mert közben elromlott az idő: fújt a szél és beborult és sok felhő jött. Szerencsére ahogy jött, úgy el is ment a csúnya idő, így gyorsan lementünk sétálni, de a szél még mindig nagyon fújt, ezért csak kicsit voltunk lent és inkább hazamentünk. Otthon ettem egy kis barackot és már jött is apa, akivel jót játszottam egész este...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945154699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása