Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

434.nap

dió a flakonbaReggel alighogy felébredtem, telefonált a Mama, hogy menjünk oda az ovijához, úgyhogy gyors tempóban megreggeliztünk és érte mentünk, és az ovitól továbbsétáltunk vásárolni ezt-azt (a Mama túróstáskájából kértem én is egy picit). Amikor hazaértünk, tízóraiztam és egy hatalmas nagyot játszottunk anyával. A Dédi is átjött és vele együtt lementünk sétálni. Amikor felértünk, ettem egy kis zöldborsófőzeléket és mentem aludni, de nagyon meleg volt ma is, ezért nem volt kedvem sokáig aludni, viszont utána ettem egy nagyot és mentünk is  aDiáért és a játszótérre, ahol nagyon sok ismerőssel találkoztunk. Nagyon klasszul homokoztam és a Diával meg nagyobb kislányokkal játszottam, csúszdáztam. Amikor hazakisértük a Diát, összefutottunk apával aki a kocsinál várt minket. Aztán még hazáig elkisértük a Mamát is és mentünk haza. Otthon tornáztunk kicsit anyával és utána a fürdésig apával játszottunk mindenfélét: bújócskát, bábozást, mesekönyvezést, és a konyhába kiszöktem a kedvenc flakonomért is (amiben három dió zörög és ki lehet venni és visszarakni őket, na ez nagyon érdekes ám!).

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745154697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása