Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

429.nap

Hú, ma nagyon sokáig aludtam! Amikor telefonáltak a Krisztiék, még anyával mindketten pizsiben voltunk :) Sőt, anya azt hitte, hogy apa adott már reggelit, pedig nem is, mert ő nagyon korán elment ma. Egy pici játék után feljöttek a Botiék és és amíg a Kriszti levágta a hajamat, addig a Boti a szobámban játszott a kis autóimmal. Amikor megjött az ebédünk, lementünk a játszótérre így négyesben és hintáztunk és csúszdáztunk is anyával. Hű de klassz! A játszótérről a Mamához mentünk és ott ebédeltünk, aztán játszottunk a Botival (aki mindent elvett tőlem, én meg jól megdobtam egy kisautóval). A délutáni alvás elég zűrösre sikeredett, nehezen aludtunk el, de aztán jó sokat aludtunk mind a ketten. Mindketten bekakiltunk alvás alatt, képzelhetitek milyen "illatok" voltak a szobában. Én keltem előbb, és anyával játszottunk, amíg a Boti fel nem kelt. A Dédi feljött és jól megdögönyözött, mi pedig négykézláb rohangásztunk fel-alá a Botival. A Kriszti adott nekem a dinnyéjéből, ami nagyon fincsi volt! Vacsoránál (rizses hal volt joghurttal) véletlenül ledobtam egy befőttesüveget, ami csörrrr! ezer darabra esett... Utána lementünk sétálni és mentünk haza. Otthon apa megint egy nagy tornyot épített meglepinek, amit én persze azonnal leromboltam :) A fürdésig még persze sok mindennel játszottunk, apa micimackó-bábozott is nekem és könyveket is olvastunk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135154692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása