Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

419.nap

játszok a CsigusszalReggel apa adott reggelit (mondjuk még olyan nagyon nem is voltam éhes, meg is hagytam egy keveset), aztán visszaaludtam még egy jó nagyot. Ébredés után játszottunk anyával és tízóraira megettem egy egész almát és egy nagy banánt! A délelőtt még egy kis játékkal telt, és érdekes módon ma nem mi mentünk az ebédért, hanem egy néni hozta nekünk ide a lakásba. Jé. Ilyen is van? Ebéd előtt még kicsit tornáztunk anyával. Ebéd után szieszta következett, és mikor felkeltem, egy kis uzsonna (fincsi joghurt) után elmentünk a Diáért és találkoztunk a Mamával, és így négyesben voltunk a játszótéren. Sokat hintáztam és csúszdáztam, meg persze homokoztam. Tök jó volt! Innen felmentünk a Mamához és egy picit vacsoráztam, és képzeljétek, a Mamától kaptam egy plüss Malackát (aki később apa kezében állandóan meg akart hamm-hamm enni és csikizett. ez a Malacka milyen huncut!). Estefelé természetesen nem maradt el a szokásos séta a Mamával és a Somával. Otthon pedig már várt apa, és vele is játszottam: doboltunk sokat, és megmutattam milyen ügyesen pakolok vissza a csiguszba, és a Malacka - a már említett huncut módon játszott velem.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275154682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása