Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

395.nap

az új játékommal: egy villanykapcsolóval! Reggeli után picit játszottam, mielőtt lementünk az ebédért. Utána elmentünk és vett nekem anya klassz pólókat, és bementünk abba a boltba ahol pár napja voltunk és anya rendelt nekem egy polcot (illetve a játékaimnak). Elsétáltunk a Mama elé is, aki épp indult haza, úgyhogy hazakisértük, de rossz volt a lift, úgyhogy csak anya szaladt fel a Somáért, és vele sétáltunk egy kicsit, aztán a Mama felment és mi is hazajöttünk. Anya próbált ebédet adni, de nem voltam éhes, alig ettem, és az alvás is csak egy rövidített verzió volt, utána azért már éhes voltam, úgyhogy ettem egy kis müzlis gyümölcsdesszertet. Átmentünk a Mamához, mert ott volt a Boti is. Ma már egész sokáig meg tudtam állni kapaszkodás nélkül! Ja, és büntibe is kerültünk, mert én a kisautókat, a Boti pedig a fakockákat öntöttük és dobáltuk ki a szobába szerte-szét... Még egy új mutatványt gyakorlok mostanában: rájöttem, hogy ha mászás közben nem a térdemen, hanem a popsimat kitolva a lábamon mászok, akkor sokkal gyorsabb és kényelmesebb az egész. Persze még kicsit gyakorolnom kell, de már jól megy... Uzsonnára egy kevés gesztenyés pulykát ettem és utána levittük megint a Somát. Az utcán egy nagyon pici kutyával futottunk össze, aki engedte, hogy megsimizzem, és a kutyus erre megnyalta a kezem. Hahaha, nagyon csikis volt! Amikor hazaértünk, apa már várt rám, méghozzá egy új játékkal: képzeljétek kaptam egy villanykapcsolót! Tök jó! A nagyi vette nekem, és az apa kollégája, a Králik Peti bácsi megcsinálta, hogy ne sértse fel a hátulja a kezemet. Csak nem kapcsol egy lámpát se... Azért a fíling ott van :)
Ja, és szerencsére ma már csak egy pici hőemelkedésem volt, így nem kellett a popsimba tuszkolni gyógyszert... 

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr675154658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása